AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 Jeg har fått en betennelse i kroppen og må bruke antibiotika. Kan jeg kombinere alle typer antibiotika med stemninsstabiliserende og antidepressiver? Anonymkode: 9f66d...388 0 Siter
kupton Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 I utgangspunktet ja. Men det kan være smart å sjekke interaksjoner. Noen får diarre av antibiotika. Det kan påvirke opptaket av annen medisin. Det kan også påvirke veskebalansen som igjen har betydning for konsentrasjonen av litium. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 2 timer siden, kupton skrev: I utgangspunktet ja. Men det kan være smart å sjekke interaksjoner. Noen får diarre av antibiotika. Det kan påvirke opptaket av annen medisin. Det kan også påvirke veskebalansen som igjen har betydning for konsentrasjonen av litium. Da forstår jeg, takk! Anonymkode: 9f66d...388 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.