Blomsterfluen Skrevet 15. desember 2018 Skrevet 15. desember 2018 (endret) dette første bildet er av min EEG og satt vedsidenav eeg eksempler av epileptiform aktivitet hjernebølger funnet på internett. de med sort bakgrunn er mine. de med gul bakgrunn er internettbildene. og et bilde med alle bølgene som går fra opp til nederst "left, right,front,back" syns dere det er en viss likhet? jeg tok EEG med min muse headband som kan brukes til å ta hjemme-eeg. jeg lå heeelt rolig og skulle sove. jeg fikk liten rykkning rett etter de bølgene på det ene bildet (ved "spike & wave"). i det siste i år har jeg nemlig fått opplevd å få se farger danse i øynene og små rykkninger når jeg skal prøve å sove. ikke når jeg holder på å sovne, for det er jo hypnic jerks. men før jeg holder på å sovne altså, og noenganger etter oppvåkning. syns dere det virker som om jeg bør vise dette til legen på neste legebesøk? Endret 15. desember 2018 av Blomsterfluen 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16. desember 2018 Skrevet 16. desember 2018 Få henvisning til skikkelig eeg så det blir gjort med utstyr som er beregnet til formålet. Jeg ville hatt problemer med å stole på sånne konsumer-dingser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.