Gå til innhold

Tror dere på " smertefri fødsel" og tror dere på medisiner ved psykisk lidelse?

Anbefalte innlegg

Jeg har født 2 barn. Det er ikke den verste smerten jeg har opplevd, gallesteinsanfall derimot, det var en klar 10’er på smerteskalaen og som endte med besvimelse. 

Jeg mener jeg tåler fysisk smerte godt, men indre/psykisk smerte er jeg elendig på - og jeg forstår det ikke. 

Endret av Gjest

Fortsetter under...

26 minutter siden, MxxM skrev:

Jeg har født 2 barn. Det er ikke den verste smerten jeg har opplevd, gallesteinsanfall derimot, det var en klar 10’er på smerteskalaen og som endte med besvimelse. 

Jeg mener jeg tåler fysisk smerte godt, men indre/psykisk smerte er jeg elendig på - og jeg forstår det ikke. 

Helt klar tannver. Jeg måtte har en rotbehandling uten bedøvelse.Det var fordi bedøvelse virkte ikke og jeg hadde maksdose allerede. Grunnen var en absess i roten.

Gjest Maggie55

Jo det er noe i det. Gammel folkeminne og vår "alles" felles historie. Men de fleste sannheter har sine modifikasjoner synes jeg. Mye skyldes nok media i vår tid tror jeg. Riksavisene i dag likner mer på " the Guardian" og " the Sun" i England sent søttitall som jeg husker. Jeg tror det har mer med befolkningsmengden og kanskje antatt nedslagspunkter og mengde av nyhetene å gjøre og kanskje befolkningsammensetningen å gjøre. Det er ikke mange medier som tør ha en egen redaksjonslinje sånn som Dagbladet en gang hadde. Kanskje ikke mulig heller i en så skiftene tid. Aviser får jo også stoffet sitt fra noe sted og det er sikkert også førende eller virker inn. Statistikker og fakta er også lite å stole på i vår tid føler jeg. Med andre ord spinkelt grunnlag ofte for egne meninger eller oppfatninger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...