Gå til innhold

Mer hardfør når lithiummengden øker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lithiummengden var falt til 0,3. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg var deprimert og ekstremt følsom ovenfor andre mennesker. Det tok ikke lang tid etter doseøkning før jeg merket at det var betydelig enkkere å riste av seg unødvendige vanskelige sosiale problem. Gjør lithium meg mer hardfør?

Anonymkode: cf83c...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare tilfeldig da?

Skrevet

Litium skal jo gjøre slik at man blir mer stabil stemningsmessig. Er man deprimert så er man mer følsom enn man er til vanlig, når depresjonen avtar vil man også takle ting på en annen måte enn man gjør når man er deprimert slik at man tåler ting bedre.

Skrevet

Det tror jeg er tilfelle. 0,3 we jo ikke rare greiene, så det har nok tjent sin hensikt å komme opp i terapeutisk område igjen.

Skrevet

Det hjelper nok å komme opp i dosen jeg nå må ha.  Forstår bare ikke hvorfor blodverdiene ble så lav slik at jeg måtte øke.

Skrevet

Halveringstiden er vel også veldig kjapp på litium. Glemmer man en dose som følge av depresjonen, kan det synke en del. Det er saf min erfaring.

Anonymkode: 8bf93...6e1

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halveringstiden er vel også veldig kjapp på litium. Glemmer man en dose som følge av depresjonen, kan det synke en del. Det er saf min erfaring.

Anonymkode: 8bf93...6e1

Så da risikerer jeg å komme for høyt når jeg nå har økt dosen. Vet ikke om at jeg har glemt dose, men så lenge jeg ikke brukte dosett en periode, kan jeg ikke være helt sikker.

Skrevet

Tryggest å redusere igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...