AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 Jeg har angst og begynner å lure på om det kan ha sammenheng med noe traumatisk, for når jeg tenker på den situasjonen jeg var i eller steder som minner om det, så får jeg sterk angst, blir "nummen", svimmel og bare ved tanken begynner jeg å gråte. Dersom jeg må på steder som minner om det, så later jeg som at det ikke skjer ellers får helt sterk angst. Andre er nok sterkere enn skjøre meg siden de kan oppholde seg på slike steder uten å tenke noe over det, så spørsmålet mitt er om dette kun er angst eller kan det f.eks. være traumerelatert? Anonymkode: f0a73...761 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 4 timer siden, MxxM skrev: Høres ut som begge deler. Har du erfaring med noe lignende? Anonymkode: f0a73...761 0 Siter
Gjest Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du erfaring med noe lignende? Anonymkode: f0a73...761 Ja, det har jeg. Jeg kjente meg veldig igjen i det du skrev. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 43 minutter siden, MxxM skrev: Ja, det har jeg. Jeg kjente meg veldig igjen i det du skrev. Takk for hjelpen MxxM. Har du blitt bedre og evt. hvordan? Anonymkode: f0a73...761 0 Siter
Gjest Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for hjelpen MxxM. Har du blitt bedre og evt. hvordan? Anonymkode: f0a73...761 Ja, jeg har blitt betydelig bedre. Jeg forteller meg selv at dette noe som hører fortiden til og som ikke skjer idag. At det «bare» er følelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 2 timer siden, MxxM skrev: Ja, jeg har blitt betydelig bedre. Jeg forteller meg selv at dette noe som hører fortiden til og som ikke skjer idag. At det «bare» er følelser. Åja, takk for godt tips. Det høres så enkelt ut, så jeg skal prøve. Anonymkode: f0a73...761 0 Siter
Gjest Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, takk for godt tips. Det høres så enkelt ut, så jeg skal prøve. Anonymkode: f0a73...761 Det kan være vanskelig når alt kjennes så reellt ut.. men øv på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 Skrevet 2. januar 2019 4 minutter siden, MxxM skrev: Det kan være vanskelig når alt kjennes så reellt ut.. men øv på det. Det skal jeg prøve på selv om det høres veldig utfordrende ut. Anonymkode: f0a73...761 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.