Gjest Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Tror folk (her inne) at jeg er lett krenkbar hele tiden fordi jeg har vært åpen om det her inne? Det har plaget meg, derfor jeg spør. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har inntrykk av at du er svært oppmerksom på hva og hvem som trigger deg, noe som virker til å skje relativt ofte. Og at du er opptatt av å lære av det som skjer, tar ansvar for egne følelser og jobber med å endre dine reaksjonsmønstre. Anonymkode: e9622...0e4 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 25 minutter siden, MxxM skrev: Tror folk (her inne) at jeg er lett krenkbar hele tiden fordi jeg har vært åpen om det her inne? Det har plaget meg, derfor jeg spør. Har ikke tenkt "krenkbar" i det hele tatt, men at du er sårbar for andres reaksjoner og handlinger fordi du har opplevd dritt i fortiden din om jeg husker riktig. Anonymkode: c517d...cbe 0 Siter
laban Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Nei - inkludert i åpenheten har du jo forklart dette veldig greit 😊 1 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Nei, jeg syns du er en sterk person ❤️ 0 Siter
Gjest Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Takk. Godt å se at jeg ikke har blitt «dømt».. har vært så redd for det. 0 Siter
Kayia Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 1 time siden, MxxM skrev: Tror folk (her inne) at jeg er lett krenkbar hele tiden fordi jeg har vært åpen om det her inne? Det har plaget meg, derfor jeg spør. Jeg kan bare svare for meg selv, og jeg har aldri tenkt det. Du er en av dem jeg har lagt merke til på DOL, fordi du kommer med gode, reflekterte og velmente svar til andre. Jeg har inntrykk av at du er svært bevisst på det du selv strever med også, og du god på å bruke egne erfaringer konstruktivt i svar til andre. Jeg skulle ønske at du var snillere med deg selv og at du brukte mindre energi på å devaluere deg selv 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Og du er tøff. Det å våge å spørre slik du gjorde her, krever mot. Anonymkode: e9622...0e4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har aldri lagt merke til nicket, og aner ikke om du er sånn eller sånn. Anonymkode: 4e75e...bc4 0 Siter
Mëmëso Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Er veldig enig med alle andre som har svart deg her 0 Siter
Mëmëso Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, Mëmëso skrev: Er veldig enig med de andre som har svart deg her 0 Siter
Gjest Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, Mëmëso skrev: Er veldig enig med alle andre som har svart deg her Tusen takk til deg og de andre for gode ord. Jeg forventet ikke å få en slik respons i hele tatt. Det varmer, og jeg trengte det virkelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.