Gå til innhold

Alvorlig syk person kan jo si noe sant.

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Juridisk barn er jeg jo. Ikke sant.

Ja, det får ingen konsekvenser for arv eller avtaler selv om det skulle vise seg at du sannsynligvis ikke er din fars biologiske datter - dine foreldre var gift da du ble født og du har ingen (halv)søsken som vil bråke om det.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er også ikke ubetydelig eldre en meg og jeg føler vi har satt strek i de ting vi engang hadde felles.

Da må du leve med at du aldri får noe sikkert svar og prøve å la være å gruble og kverne på det. Det kan jo tenkes at din far "bare" har hatt en mistanke som han har grublet mye på, og så kom den ut som en slags sannhet da han var blitt syk og dement.

AnonymBruker
Skrevet

Slik tenker også jeg nå. Godt å få drøfte saken med andre.😊

Når det gjelder disse fjerne slektningene så prøv å ikke tolke meg i værste mening. Jeg vet bare selv best hva som er bra for meg og ikke. Jeg har selv så lite å bidra med lenger. Jeg har nok med å prøve å redde restene av litt eget liv og det klarer jeg best selv uten innblanding av mennesker som ikke kjenner meg og jeg dem. Også med veldig forskjellige livssyn fra mitt eget. Det fungerte ikke dengang og lite og bruke tid og ressurser på for noen av oss føler jeg. Jeg tror også de har så mere enn nok med å passe seg og sine og sitt på sin kant.

De fleste av dem har jeg aldri møtt og det var mye turbulente tider dengang følsesmessig  fra de voksnes side som jeg ikke ønsker å ha del i. Jeg var  barn og har ikke noe ansvar for deres ting. 

Anonymkode: 2b56b...c82

AnonymBruker
Skrevet

Alt har en grense føler jeg og grensen mellom oss er nådd. Alt er ikke bra for noen av oss etter min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpemiddelsentralen i kommunene kommer jo med seng og dostoler og det er jo helt topp og helt uvurderlig i slik situasjon. Bare utrolig bra. Men det var en del ting som ikke de kunne hjelpe med fikk jeg beskjed om. Støttehåndtak og  forandring av adkomstmulighet med mulighet for rullestol. Mye sånt mange sikkert lett klarer selv. De ville også jeg skulle bygge om badet men det hadde jo ikke vi råd til. Vi er ikke alle like. Slik var det dengang det stod på for oss. Men alt er jo i endring og forskjellig fra sted til sted ettersom jeg har hørt.

FjellOgDalar
Skrevet

Dette skyldes overveiende sannsynlig ikke diabetes(komplikasjoner). 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...