stjernestøv Skrevet 19. januar 2019 Skrevet 19. januar 2019 Drømte at jeg var i Levanger på psykose posten, og der traff jeg alle mulige slags oppegående folk. Vi hadde det koselig sammen. Og en var transe og vi fant tonen,men jeg var jo der i fortiden. Så jeg sa ""Det var synd jeg ikke traff deg etterpå,nå har min sønn blitt min datter". Hun var overveldet og glad, hun hadde vært gjennom et kjønnsskifte og var så hyggelig. Det som ikke var hyggelig var at en stor mann i morgenkåpe kom inn til meg på morgenen, jeg sprang ut i redsel. Personale sa han var ikke farlig, så da roet jeg meg. Det var en fin opplevelse å være der. Hadde jeg bodd der hadde jeg nok lagt meg inn der hvis jeg fikk lov,det ar en fin plass ❤️ 2 Siter
stjernestøv Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Skrevet 19. januar 2019 Er bare litt egstelig for tiden pga noen blodprøver jeg tok, så da var det trygt å være der. Er ikke redd for å dø og jeg kommer jo til å følge med på mine etterlatte,men da kan ikke de se meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.