Gå til innhold

Britisk IS-kvinne fratatt statsborgerskapet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet hennes er ikke voksent og hva skal det bli av det?  Skal h*n bli statsløs sammen med sin mor?  Demokratiske land skal ikke la noe individ i stikken og barnet har krav på beskyttelse.

Det er for enkelt å si at hun må bøye hodet og si sorry og da blir alle glade.

Anonymkode: c5c63...403

Det er ikke demokratiske land sin plikt, å ta imot folk som spytter på alt den liberale stat står for. Ondskap skal ikke tolereres. Du har en merkelig omsorg for denne medlemmen av en terrororganisasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle hun tenkt på tidligere.

Hun hater det vestlige samfunn og kler seg som en spøkelseskladd. Jeg tenker hun kan søke asyl i Saudi-Arabia.

Anonymkode: 50c94...7bc

Det er et lite barn som har krav på beskyttelse.  Fy og skam deg.  Snakk om ufølsomhet.

Anonymkode: c5c63...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Det er ikke demokratiske land sin plikt, å ta imot folk som spytter på alt den liberale stat står for. Ondskap skal ikke tolereres. Du har en merkelig omsorg for denne medlemmen av en terrororganisasjon....

Ja det er helt merkelig å ha omsorg for mennesker.  Håper at du greier å skamme deg.

Anonymkode: c5c63...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et lite barn som har krav på beskyttelse.  Fy og skam deg.  Snakk om ufølsomhet.

Anonymkode: c5c63...403

Barnet har ikke mer krav på beskyttelse enn andre barn som lever på samme måten.

Anonymkode: 50c94...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Barnet har ikke mer krav på beskyttelse enn andre barn som lever på samme måten.

Anonymkode: 50c94...7bc

Alle barn har krav på beskyttelse.

Anonymkode: c5c63...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle barn har krav på beskyttelse.

Anonymkode: c5c63...403

Det er ingen grunn til å tro at barnet ikke får den beskyttelsen det trenger.

Anonymkode: 50c94...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen grunn til å tro at barnet ikke får den beskyttelsen det trenger.

Anonymkode: 50c94...7bc

Fra hvilken stat?  Barnet har en statsløs mor og en død nederlandsk far.  Skal Nederland ta barnet fra sin mor og beskytte det?  Får barnet statsborgerskap i Nederland hvis det ikke får det i Stor Britannia?

Anonymkode: c5c63...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der det oppholder seg nå.

Anonymkode: 50c94...7bc

Ikke uten statsborgerskap.  For uten at ingen barn burde oppholde seg i krigsområder.  Slutt med denne ufølsomheten over for et lite barn.  Det er skammelig å la være og tenke på rettigheter sammen med plikter.  Et lite barn kan ikke ha plikter og trenger beskyttelse.

Anonymkode: c5c63...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uten statsborgerskap.  For uten at ingen barn burde oppholde seg i krigsområder.  Slutt med denne ufølsomheten over for et lite barn. 

Det er ikke ufølsomhet. Millioner av barn lever som flyktninger. Skal vi hente alle hit? Tror ikke det nei.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skammelig å la være og tenke på rettigheter sammen med plikter.  Et lite barn kan ikke ha plikter og trenger beskyttelse.

Anonymkode: c5c63...403

Hvis hun mener barnet ikke har beskyttelse får hun adoptere det bort.

Anonymkode: 50c94...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er helt merkelig å ha omsorg for mennesker.  Håper at du greier å skamme deg.

Anonymkode: c5c63...403

Skamme meg for hva? For at jeg har null sympati med IS? Du har tydeligvis mer sans for denne terrorkvinnen. Du virker noe skrudd. 

 

Du er ikke for god til å trekke "skamme deg kortet" altså. Nei, på mange måter er du selv en ekstremist, en som har forfalt såpass att man ytrer slike uhyrligheter.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Skamme meg for hva? For at jeg har null sympati med IS? Du har tydeligvis mer sans for denne terrorkvinnen. Du virker noe skrudd. 

 

Du er ikke for god til å trekke "skamme deg kortet" altså. Nei, på mange måter er du selv en ekstremist, en som har forfalt såpass att man ytrer slike uhyrligheter.

Skrulling er du også sammen med andre dolere.  Det er typisk doltaktikk og karakterisere de som ikke følger flokken når argumentene mangler.

Hvorfor vekker denne ene saken oppsikt i verdenspressen?  Hvor mange jenter har ikke havnet i klørne på IS igjennom tiden, og mange av dem purunge?  Hvem har interessene av denne oppmerksomheten?  Hva ligger bak?

Anonymkode: c5c63...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Skamme meg for hva? For at jeg har null sympati med IS? Du har tydeligvis mer sans for denne terrorkvinnen. Du virker noe skrudd. 

 

Du er ikke for god til å trekke "skamme deg kortet" altså. Nei, på mange måter er du selv en ekstremist, en som har forfalt såpass att man ytrer slike uhyrligheter.

Jeg glemte å si skam deg engang til.  Du er jammen meg helt gal.  Hvis jeg er en ekstremist er du en idiot.

Anonymkode: c5c63...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemte å si skam deg engang til.  Du er jammen meg helt gal.  Hvis jeg er en ekstremist er du en idiot.

Anonymkode: c5c63...403

Ta ballen du, ikke mannen. 

Anonymkode: 50c94...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrulling er du også sammen med andre dolere.  Det er typisk doltaktikk og karakterisere de som ikke følger flokken når argumentene mangler.

Det er du som ikke har argumenter slik som du kjefter og bruker stygge ord på andre.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vekker denne ene saken oppsikt i verdenspressen? 

Fordi det ble tatt i bruk et uvanlig virkemiddel.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange jenter har ikke havnet i klørne på IS igjennom tiden, og mange av dem purunge?  Hvem har interessene av denne oppmerksomheten?  Hva ligger bak?

Ja, det ligger sikkert en konspirasjon bak. 😂

Anonymkode: 50c94...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte bør sørge for seg selv og har ingenting i andres lommer å gjøre slik et statsborgerskap innebærer. Der må være noen grenser føler jeg.

Anonymkode: c7a30...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bør vi rydde opp etter oss selv i større grad synes jeg. Rart de ikke vil bygge opp landet sitt igjen.  

Anonymkode: c7a30...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Det er noe eget ved disse keyboard- soldatene fra raddismiljøet. Høye på seg selv, skal anderledes tenkende kues. Skamme seg, må de. Nesten noe religiøst. Men artig lell. Akkurat som den hellige ånd inntar de troende på filadelphia på søndagene, fylles de hellige keyboard raddisene seg opp over disse "uanstendige" realistene. Generalisering om IS sympatisører er ikke greit må vite. Men generalisering av meningsmotstandere, nær injuriegrensenz er selvsagt obligatorisk.

 

Ler godt av anonym 403. 

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...