Gå til innhold

Anafranil/Rivotril/NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg brukte zoloft før mot tvang. Men dette fungerte ikke. Så fikk jeg anafranil og rivotril. Legen sa at den nye psykiateren skulle ta over medisineringen av meg. Men han ville ikke ta ansvar for det når han ikke kjente meg. Så det jeg lurer på, når bør jeg bestille ny legetime ang rivotrilen? Har gått ca 2 uker på rivotril nå, og har ikke peil på hvor lenge jeg skal gå på disse. Det er vel ikke bra å gå lenge på disse? Jeg blir så utrolig trøtte av de også.

Hva synes du forresten om anafranil? Er ikke dette veldig gamelt? Men jeg tror det fungerer litt bedre enn andre midler. (Har bare brukt 60 mg i en uke ennå..) Med opptrapping ca 2 uker tilsammen. Håper det virker!!

Takk for svar:)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Anafranil er et utmerket middel som sikkert brukes for lite. I tillegg er det nesten gratis. Det betyr at det ikke er noe å tjene på det. Derfor reklameres det ikke lengre for det, og bruken går ned.

Rivotril kan en bruke 2-4 uker etter oppstart for å ta bort evt uro som oppstår de første ukene. Dersom du ikke trenger dem av denne grunn, kan du godt trappe ned allerede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...