Gå til innhold

Lillemus og flere....


Mecka

Anbefalte innlegg

Jeg ble medlem av doktor online når jeg ble gravid første gang for snart 20 år siden. Etter det var jeg aktiv i mange år og også etter at yngste kom til verden 5 år senere. Jeg husker navnet ditt Lillemus, er du den samme Lillemus som var her for ca 20 år siden? 

Det var mange flere også, men jeg husker ikke navnene lenger. 

Kanskje dere leser dette og har lyst til å si hei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du hadde nicket Mecka den gangen, husker jeg deg ikke. Jeg og flere andre har vært her siden 1998, Lillemus enda lenger. 

Det var mange gravide og småbarnsmødre her den gangen, før BarnIMagen og alle de andre nettsidene for barn og familier kom. Jeg og flere andre "veteraner" fikk barn i 1999.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mecka skrev:

Jeg husker navnet ditt Lillemus, er du den samme Lillemus som var her for ca 20 år siden? 

The one and only! :D Jada, min eldste ble 20 år i fjor høst og den yngste ble 18 år en mnds tid før det. :) 

Som Laban så husker ikke jeg nicket ditt heller, het du noe annet den gangen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
39 minutter siden, Mecka skrev:

Jeg ble medlem av doktor online når jeg ble gravid første gang for snart 20 år siden. Etter det var jeg aktiv i mange år og også etter at yngste kom til verden 5 år senere. Jeg husker navnet ditt Lillemus, er du den samme Lillemus som var her for ca 20 år siden? 

Det var mange flere også, men jeg husker ikke navnene lenger. 

Kanskje dere leser dette og har lyst til å si hei? 

Jeg var her en kort periode under nicket "Fantomet", men det er usannsynlig at du husker meg. 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lillemus skrev:

The one and only! :D Jada, min eldste ble 20 år i fjor høst og den yngste ble 18 år en mnds tid før det. :) 

Som Laban så husker ikke jeg nicket ditt heller, het du noe annet den gangen kanskje?

Ups, jeg husker ikke helt men tror kanskje jeg har endret nicket ja. Men hva jeg het den gang ja, kan det ha vært noe med Tullemor tro. Uansett er det veldig koselig å se noen av navnene igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Mecka skrev:

Ups, jeg husker ikke helt men tror kanskje jeg har endret nicket ja. Men hva jeg het den gang ja, kan det ha vært noe med Tullemor tro. Uansett er det veldig koselig å se noen av navnene igjen. 

Tullemor husker jeg godt ja! :D Du hadde ei lita tulle med samme navn som mi, men med en l ekstra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det Lillemus som har vært her lengst? 

Anonymkode: 2a5cb...396

En av de som har vært her lengst i alle fall, mener jeg fant forumet i august 1997...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte her også omtrent på den tiden, da jeg var gravid med førstemann i 98/99.

Har vel hatt 3 ulike nick; ett som liknet veldig på mitt virkelige navn det første året 😁,  ett helt annet som jeg hadde veldig lenge frem til den store omleggingen for ca fem år siden, og så dette.  Jeg husker deg ikke, men hyggelig at du kommer tilbake hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg begynte her også omtrent på den tiden, da jeg var gravid med førstemann i 98/99.

Har vel hatt 3 ulike nick; ett som liknet veldig på mitt virkelige navn det første året 😁,  ett helt annet som jeg hadde veldig lenge frem til den store omleggingen for ca fem år siden, og så dette.  Jeg husker deg ikke, men hyggelig at du kommer tilbake hit!

Er det bare 5 år siden, omleggingen? 😱

Anonymkode: 2a5cb...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg begynte her også omtrent på den tiden, da jeg var gravid med førstemann i 98/99.

Har vel hatt 3 ulike nick; ett som liknet veldig på mitt virkelige navn det første året 😁,  ett helt annet som jeg hadde veldig lenge frem til den store omleggingen for ca fem år siden, og så dette.  Jeg husker deg ikke, men hyggelig at du kommer tilbake hit!

Å, nå ble jeg nysgjerrig på hvem du var før omleggingen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mecka skrev:

Men hva jeg het den gang ja, kan det ha vært noe med Tullemor tro. 

Jeg husker Tullemor - ingen detaljer, men jeg husker nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Å, nå ble jeg nysgjerrig på hvem du var før omleggingen ;) 

Jeg husker at jeg visste det og at hun var åpen om det etter omleggingen, men sånt glemmer jeg fort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var her også mye langt tilbake i oldtiden, men forlot forumet etter en av de store omleggingene. Er tilbake bare av og til nå, mest for å mimre egentlig. Jeg hadde et annet nick da,  for jeg mistet mitt gamle da jeg var helt borte herfra i en lang periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare 5 år siden, omleggingen? 😱

Anonymkode: 2a5cb...396

Aner ikke, bare tippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Takk 👍😊 Det var ikke meningen. 

Anonymkode: 2a5cb...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...