Gå til innhold

takke dem?


Gjest bør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest bør jeg?

vet ikke helt om jeg stiller spørsmålet rett sted, men er vel verdt et forsøk.

jeg mistet en venn i august i fjor. vi stod hverandre ikke nært, men han har hjulpet meg utolig mye.

han hindret overgrep mot meg da jeg var mindre.

i ettertid har jeg slitt med dårlig samvittighet over alt det jeg ikke sa til ham. jeg fikk aldri takket ham.

jeg sitter her nå, savner han fælt, og blir ikke akkurat noe bedre med den dårlige samvittigheten.

det jeg har lurt på er å skrive et takk-brev til foreldrene hans. takk for at han var. for alt han har gjort for meg. men jeg vet jo ikke om det er så lurt. vil det kanskje bli verre for dem? vil ikke ødelegge noe heller. men jeg skulle så gjerne ha takket ham. skulle så gjerne takket dem. men bør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke foreldrene vet om hva han gjorde for deg, ville jeg fortalt dem det i et brev.

Det hadde hvertfall jeg blitt veldig glad for. Et brev kan man jo spare på og lese om og om igjen. Foreldre kan aldri få høre nok hvor flotte barna deres var. :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det kan du

Jeg syns du kan si/skrive til dem at du gjerne ville ha takket ham.

Og hvor mye han betydde for deg.

Det vil de helt sikkert sette pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...