AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Hei, jeg er en gutt på 17 år som er litt bekymret for helsa mi. I det siste har jeg hatt vondt i tinningen området på venstre side av hodet. Av og til føles hodet tungt og gjør litt vondt på samme side. Har 2 klumper på nakken/halsen (på hver sin side), ganske små, synes ikke på utsiden og er ikke vonde å ta på. De er også ganske bevegelige og har ikke vokst (som jeg kan merke) de siste 8 ukene jeg har lagt merke til dem. Hodepinen gjør det vanskelig å øve til presentasjoner og slikt, og setter meg i et veldig dårlig humør. Jeg har legetime om halvannen uke, men lurer på om jeg har alvorlige symptomer på noe som burde sjekkes med en gang. Takk på forhånd! - hilsen bekymret gutt på 17 Anonymkode: 5e311...a79 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/447802-bekymret-for-egen-helse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 På 4.4.2019 den 19.41, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en gutt på 17 år som er litt bekymret for helsa mi. I det siste har jeg hatt vondt i tinningen området på venstre side av hodet. Av og til føles hodet tungt og gjør litt vondt på samme side. Har 2 klumper på nakken/halsen (på hver sin side), ganske små, synes ikke på utsiden og er ikke vonde å ta på. De er også ganske bevegelige og har ikke vokst (som jeg kan merke) de siste 8 ukene jeg har lagt merke til dem. Hodepinen gjør det vanskelig å øve til presentasjoner og slikt, og setter meg i et veldig dårlig humør. Jeg har legetime om halvannen uke, men lurer på om jeg har alvorlige symptomer på noe som burde sjekkes med en gang. Takk på forhånd! - hilsen bekymret gutt på 17 Anonymkode: 5e311...a79 Så lenge det ikke er svært sterke smerter, så tror jeg du kan vente på legetimen. Er du i tvil/svært bekymret, kan du jo ringe legekontoret og forklare. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/447802-bekymret-for-egen-helse/#findComment-3900467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.