Gå til innhold

Trang til å flykte ( rømme)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst å bli borte i noen år, det eneste som stopper meg fra å dra er at jeg ikke har øknomi til det + at jeg er under 18 år.  Er det flere hær som har den tanken ? Jeg er så sliten av å være hær jeg er også  hater jeg hver minste lille kvadrat meter hær i huset. Har så lyst til å bo i skogen noen år, jeg har et behov for å være alene og fri, men jeg lever i en verden og i et samfunn der jeg nesten må ha en menneskelig kontakt for å kunne skaffe meg et levebrød. Jeg vil være helt alene fordi jeg liker ikke å ha menneskelig kontakt. Jeg er et menneske men jeg passer ikke inn i denne verden blandt andre mennesker. Jeg kunne godt tenkt meg å bare ha kontakt med dyr og ikke noen andre, men det er kanskje ikke mulig å gjøre i praksis hvis det er noe som skal strekke seg over flere år. Jeg har mennesker rundt meg som er glade i meg, men jeg vil ikke ha kontakt med de fordi jeg vil ikke føle meg elsket. Jeg vil ikke ha en relasjon til et menneske, vil bare være alene. Det hjelper ikke at jeg bor alene når tlf uansett ringer og jeg må svare.  Jeg vil ikke leve i et samfunn og jeg vil ikke ha relasjoner i live mitt. Er det flere som har det slik ? Finnes det noe mulighet for å kunne overleve i norsk skog og kunne betale skatt som folk flest uten å måtte være i en kommunal jobb og ha noen relasjoner til arbeidsgiver, kollegaer osv. 

Anonymkode: 4f59d...eda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Du kan velge å slå av telefonen.

2. Hvor skal du få inntekten din fra?

Skrevet

Jeg sliter også med mennesker. Det tar tid å orke det. Du må prøve igjen. Flukt løser ikke problemer. Det fins så mye fine folk. Man må jo ikke bli bestevenn. Kanskje har du store krav til deg selv. Sosiale ferdigheter må man lære men dessvere er det ofte barn som ikke lærte det. På hvilken grunn, aner ikke. Du er ung og derfor trenger du mer innput. Gå ut og bli kjennt med verden. 

Skrevet

Jeg har også lyst til å rømme eller flykte, men har funnet ut at det er fra meg selv og det går ikke.

Skrevet
14 timer siden, Fionys skrev:

Jeg har også lyst til å rømme eller flykte, men har funnet ut at det er fra meg selv og det går ikke.

Da har du rett. Kanskje er man også redd på ubegaglige følelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...