AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Jeg har vært innlagt for mani og depresjon og psykose flere ganger. Er på medisin. Det var helvete å være innlagt for mani første gangen, ble beltelagt. Men jeg greier ikke glemme hvor deilig jeg hadde det før det gikk så langt. Jeg ønsker ikke ta medisin, men får depot og enormt kaos i hodet bare en prøver gå ned i dose. Men jeg VIL bli manisk igjen og kjenne på det. Det er et stort savn. Men å ha blitt satt på antipsykotika har ødelagt ALT. Greier jo ikke gå ned i dose en gang, blitt avhengig. Men sobril hjelper. Samtidig har jeg vært innlagt så mye at jeg vurderer flytte til en annen bydel så jeg havner på et annet sykehus. Vet at jeg høres helt sprengt ut, men jeg vil så gjerne være manisk! Anonymkode: 1064e...b8f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Okei... På meg virker det da som om du dyrker det å være syk. De fleste vil bli mest mulig friske, men ikke du tydeligvis, og jeg lurer på hvorfor du ønsker å være syk? Hva er det i deg som trigger lysten til å være syk? Er det oppmerksomheten og omsorgen du får når du er innlagt? Anonymkode: 29273...577 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei... På meg virker det da som om du dyrker det å være syk. De fleste vil bli mest mulig friske, men ikke du tydeligvis, og jeg lurer på hvorfor du ønsker å være syk? Hva er det i deg som trigger lysten til å være syk? Er det oppmerksomheten og omsorgen du får når du er innlagt? Anonymkode: 29273...577 Det er den deilige følelsen av mani Anonymkode: 1064e...b8f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den deilige følelsen av mani Anonymkode: 1064e...b8f Men når du vet at mani er potensielt farlig mtp deg selv og andre, så bør du forstå at det ikke er noe å trakte etter. Mani er vel psykose, og jeg trodde bare at ingen ville inn i det frivillig. Hypomani derimot... Anonymkode: 29273...577 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når du vet at mani er potensielt farlig mtp deg selv og andre, så bør du forstå at det ikke er noe å trakte etter. Mani er vel psykose, og jeg trodde bare at ingen ville inn i det frivillig. Hypomani derimot... Anonymkode: 29273...577 Hypomani var jævlig, første dagene av manisk psykose var ubetalelig Anonymkode: 1064e...b8f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.