Gå til innhold

er jeg fortsatt syk??

Anbefalte innlegg

Gjest susi2
Skrevet

Hei!!...

jøss...lenge siden jge har vært her...jaja....

Jeg har hatt det veldig vanskelig den siste tiden..rettere sagt i jula begynte alt..bestefaren min døde og broren min døde nesten...jeg fikk ikke depresjon med en gang, men etter en stund begynte den å sige innpå...jeg gadd ikke å være med venninnene mine mere for jeg syntes de bare brukte meg når en ikke var der så ville de være med meg, men når den ene personen var der ville de ikke være med meg osv (håper dere skjønte det derre). Så jeg satt og deppa...jeg begynte å tenke mere på slanking og alt det greiene...jeg skal tilbake til BUP og nå skal jeg få noen å snakke med en gang i uka eller hver 2. uke...

det er bare det at jeg er ikke så deppa lenger..jeg tenker enda på slankin og sånt...jeg føler at jeg ikke høre til liksom...det er så ekkelt...jeg hater skolen..har lyst til å gråte hver morgen fordi jeg må på skolen...jeg får ikke sove om natta, jeg er kvalm..i tillegg til dette har jeg også diabetes..jeg er 15 år. Jeg har hatt spiseforstyrrelse i et og et halvt år og jeg har hatt diabetes i 3 år. Det jeg lure på er om jeg er blitt verre nå enn det jeg var før....jeg var mer deppa før og prøvde å gå ned i vekt med å sulte meg til mer jeg var deppa....jeg har aldri klart å gått ned i vekt...jeg er ikke noe overvektig....som alle sier...folk sier jeg har mer formen, men hater meg...avogtil skulle jeg ønske jeg hadde bulimi....jeg drikker mye vann for å prøve å holde sultfølelsen min tilbake......

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Syk? Du sliter vel fortsatt, og helt frisk er du ikke ennå.

Men av det du skriver synes jeg å se en betydelig fremgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...