vof93 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Syntes det er litt rart. Jeg har brukt p-stav i 1 år nå. Men de siste tre dagene tror jeg faktisk at jeg har fått eggløsning! ( noe man ikke skal ha med p - stav ). Jeg har i to dager hatt ekstremt stikkinger nederst i magen på venstre side. Jeg har vært litt småkvalm og når jeg stakk en finger inn i skjeden i går så kom deg helt klart slim ( som rå eggehvite ) som jeg kunne ta mellom fingrene og dra som en lang tråd! Matlysten er også ikke helt på topp, tror jeg. Men matlysten svinger hele tiden. Jeg vet ikke om p-staven kan endre seg med tanke på en ekstrem vekt oppgang? Jeg lider nå av fedme😢la på meg veldig etter jeg satt den inn. Jeg er veldig utrolig for kreft i eggstokkene. Men har hørt at det er veldig uvanlig under 35 år og mest vanlig mellom 45 til 60.er selv 26. Spørsmålet er, høres dette ut som en eggløsning? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448087-hjelp-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.