Gå til innhold

Kjære venner!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei alle gode gamle gjengen min!

Lenge siden jeg har hørt fra dere, og dere fra meg. Men, her er jeg altså igjen, gode gamle Tristann. 

Har savnet dere.

Lurer da på om det er kommet noen nye pepeentusiaster til forumet? Da jeg vanket her inne før var det så glissent, men regner med at nye medlemmer er kommet til og nå som pepe er i vinden burde jeg finne noen meningsfeller å drodle med.

Gleder meg til å diskutere pepetobakk, rensere etc etc.

Det er bare å spørre om det er noe dere lurer på, skal prøv å få svart så mange som mulig, men lover ingenting. 

Forøvrig er jeg skilt siden sist, men dette skriver jeg et eget innlegg om da jeg regner med stor pågang og spørsmål osv. 

T.

Anonymkode: df6b7...89e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/448103-kj%C3%A6re-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle gode gamle gjengen min!

Lenge siden jeg har hørt fra dere, og dere fra meg. Men, her er jeg altså igjen, gode gamle Tristann. 

Har savnet dere.

Lurer da på om det er kommet noen nye pepeentusiaster til forumet? Da jeg vanket her inne før var det så glissent, men regner med at nye medlemmer er kommet til og nå som pepe er i vinden burde jeg finne noen meningsfeller å drodle med.

Gleder meg til å diskutere pepetobakk, rensere etc etc.

Det er bare å spørre om det er noe dere lurer på, skal prøv å få svart så mange som mulig, men lover ingenting. 

Forøvrig er jeg skilt siden sist, men dette skriver jeg et eget innlegg om da jeg regner med stor pågang og spørsmål osv. 

T.

Anonymkode: df6b7...89e

Velkommen tilbake, gamle damper.

Anonymkode: 40c08...1aa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/448103-kj%C3%A6re-venner/#findComment-3903173
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...