Gå til innhold

Hvitveisen mye borte fra faste vokseplasser. Hva skyldes det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi hadde blant annet et fast sted ved porten hvor det alltid var hvitveis. Min far hadde satt disse selv og gjorde oss alltid obs på hvordan de kom tilbake hver vår. Men i år virker det skrint. Hva kan det skyldes.

Anonymkode: c8469...190

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nytt varsel... mot klima..????? Noen som vet.?

Det er mye hvitveis hos oss og i går gikk vi en tur i marka og det var store, hvite tepper med hvitveis. :) At den forsvinner noen steder og dukker opp andre steder tror jeg nok er helt naturlig.

AnonymBruker

Allikevel litt merkelig. Men kanskje litt for tidlig her i år.  Det er distriktets snakkis her har jeg inntrykk av. Vi få se.

Vi har alle vårt å tenke på. Det har vært så mange gode år som har vært.😊

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde blant annet et fast sted ved porten hvor det alltid var hvitveis. Min far hadde satt disse selv og gjorde oss alltid obs på hvordan de kom tilbake hver vår. Men i år virker det skrint. Hva kan det skyldes.

Dersom dere har satt dem selv, er det kanskje ikke optimale forhold for hvitveisen der. I fjor var det jo også fryktelig tørt, så kanskje de ikke overlevde våren.

AnonymBruker
8 timer siden, laban skrev:

Da er jo tingenes tilstand egentlig ganske bra ;)

Tvert imot. Jeg tror vi er så mange som ser med stor mistro på utviklingen i dag. Det er kanskje bare litt tidlig på våren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...