Gå til innhold

Deilig vårettermiddag!

Anbefalte innlegg

Dagen har gått i ett i dag,  fra besøk på byggevarehus før jobb, jobb, møte vedr et av barna, jobb, og nå hjemme. Har en vegetarpai i ovnen som snart er klar. Sitter i hagen og nyyyyyter solstrålene som faktisk varmer en god del!

Er generelt hyperstresset pga konfirmasjon om kun 12 dager, men akkurat nå var det fantastisk å sole seg litt,  se kaninene hoppe rund, snuse inn lukt av grønt gress og vårblomster og bare slappe av 😊

Hva gjør dere i ettermiddag/kveld?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/448118-deilig-v%C3%A5rettermiddag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, påskelilje skrev:

Dagen har gått i ett i dag,  fra besøk på byggevarehus før jobb, jobb, møte vedr et av barna, jobb, og nå hjemme. Har en vegetarpai i ovnen som snart er klar. Sitter i hagen og nyyyyyter solstrålene som faktisk varmer en god del!

Er generelt hyperstresset pga konfirmasjon om kun 12 dager, men akkurat nå var det fantastisk å sole seg litt,  se kaninene hoppe rund, snuse inn lukt av grønt gress og vårblomster og bare slappe av 😊

Hva gjør dere i ettermiddag/kveld?

Denne ettermiddagen ble det mye dansing, synging og noe pepepatting. Måtte hjelpe snuppa og poden med lekser, og snuppa har blitt allergisk mot pepetobakk, så jeg kunne ikke sutte laus som jeg pleier.

Nå derimot har de lagt seg og jeg damper som aldri før. Hele penstua er tåkelagt. Har også tatt fire longdrinks, to sexonthebeach og to romcola, herlig.

Anonymkode: 69568...f63

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne ettermiddagen ble det mye dansing, synging og noe pepepatting. Måtte hjelpe snuppa og poden med lekser, og snuppa har blitt allergisk mot pepetobakk, så jeg kunne ikke sutte laus som jeg pleier.

Nå derimot har de lagt seg og jeg damper som aldri før. Hele penstua er tåkelagt. Har også tatt fire longdrinks, to sexonthebeach og to romcola, herlig.

Er ikke disse barna snart voksne nå? For en femten år siden gikk de vel i barnehagen?

Anonymkode: 7db9b...502

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det Børre og Belinda de het?

Cato og Torunn.

OG, en liten funfact her, jeg er gravid!!!! Jeg og den nye gubbelursan bommet litt på avhopping i svingen... Hehe.

Blir gøy med med en liten skrullelars i heimen.

Annonse

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke disse barna snart voksne nå? For en femten år siden gikk de vel i barnehagen?

De begynner å vokse til ja, men begge to scorer lavt på IQ så de trenger litt ekstra assistanse til lekser og den slags.

Bare kos å hjelpe til, så lenge longdrinken er innen rekkevidde da.

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De begynner å vokse til ja, men begge to scorer lavt på IQ så de trenger litt ekstra assistanse til lekser og den slags.

Bare kos å hjelpe til, så lenge longdrinken er innen rekkevidde da.

Men Torunn er vel over 20 år nå?

AnonymBruker
16 hours ago, AnonymBruker said:

Er det smirre som troller?

Anonymkode: 9f485...35a

AnonymBruker
På 30.4.2019 den 15.17, stjernestøv skrev:

Jeg så på "house of Saddam" i hele går, for en tyrann :( Sånn vil vi ikke ha det her på jorden,men han er jo ikke mer. 

Du kan få sagt det Sterjenjenta! Veldig glad i deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...