Gå til innhold

Lukter røyk selvom det ikke er røyk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå for 10min siden begynte jeg å lukte en tent sigarett. Lukter det fortsatt. Har aldri røykt men i 14:00-15:00 tiden var med ei som røyket 2 sigaretter rett etter hverandre og jeg var rett med, vi var ute så lukta gikk fort bort. Klærene mine lukter ikke røyk og det skjedde plutselig nå for 10min siden. Det er jo sånn 5-6timer siden. Burde jeg gå til legen? eller snakke med mamma/pappa? Jeg synes ikke røyk lukter ekkelt så det er ikke ille med lukta, men vet ikke hva som har skjedd siden jeg innbiller meg lukta eller noe sånt.

Anonymkode: c43ce...dff

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå for 10min siden begynte jeg å lukte en tent sigarett. Lukter det fortsatt. Har aldri røykt men i 14:00-15:00 tiden var med ei som røyket 2 sigaretter rett etter hverandre og jeg var rett med, vi var ute så lukta gikk fort bort. Klærene mine lukter ikke røyk og det skjedde plutselig nå for 10min siden. Det er jo sånn 5-6timer siden. Burde jeg gå til legen? eller snakke med mamma/pappa? Jeg synes ikke røyk lukter ekkelt så det er ikke ille med lukta, men vet ikke hva som har skjedd siden jeg innbiller meg lukta eller noe sånt.

Jeg synes du problematiserer. Enten var det sigarettrøyk som på en eller annen måte nådde deg uten at du var klar over det, røyken fra tidligere satt i klærne dine eller du bare innbiller deg det. Uansett er det lite en lege vil gjøre med dette. Men om du er bekymret synes jeg du skal snakke med mamma eller pappa.

AnonymBruker
På 30.4.2019 den 9.53, Xtra skrev:

Jeg synes du problematiserer. Enten var det sigarettrøyk som på en eller annen måte nådde deg uten at du var klar over det, røyken fra tidligere satt i klærne dine eller du bare innbiller deg det. Uansett er det lite en lege vil gjøre med dette. Men om du er bekymret synes jeg du skal snakke med mamma eller pappa.

Lukter det fortsatt innimellom, å har dusjet også, så kan ikke være noe som sitter i klærene eller håret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...