Gå til innhold

Jesus elsker alle barna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uskyldig, hyggelig og snill invitasjon til å bli med på vgs' sitt kristne skolelag blir slått ned på fordi det er bedrevet "skumle rekrutteringsmetoder", - nemlig boller! Man må jo for all del ikke la seg lokke til å tro at Jesus elsker dem og vil dem vel her i livet mens de spiser en bolle.

Anonymkode: 99f46...cc3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/448124-jesus-elsker-alle-barna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da bør det fornyes gratis servering i mange lag og foreninger. Nybakte boller skal ikke lokke sønnen min til å begynne i korps, eller til å stemme unge Høyre. 

Ærlig talt. Hvem bryr seg om serveringen? Jeg tror voksne folk er oppegående nok til å se bak bollene og ta selvstendige valg på hva de vil tro på og være med på. Og vgs-elevene er jo så og si for voksne å regne. Man rekrutteres ikke noe sted pga noen boller eller kjeks!

Anonymkode: 99f46...cc3

Annonse

AnonymBruker

Mye sant og viktig om Jesus. Ofte det eneste vi har når det gjelder. Min mor trodde fullt og fast på den kristne tro. Sendte meg alltid i søndagsskole også etter at sesongen var avsluttet. Hun hadde ikke fått noe beskjed. Den gangen var ikke kommunikasjonen mellom forelder og skole heller ikke så god som den er i dag. Var jo også gratis tilbud.

Anonymkode: 26da9...e54

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...