Gå til innhold

Mistet jomfruhinnen hos lege, gikk til sak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som prøver seg (evt psykisk sykdom...) 

Godt at retten ikke lot seg lure ihvertfall :) 

Anonymkode: 6e223...2d2

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om dette

Hvis man er i 50-årene, har det trolig vært mange andre situasjoner tidligere (enn sex og gyn-undersøkelser) der jomfruhinnen kan ha gått tapt.

Har ikke noen også funnet ut at ikke alle har noen tydelig jomfruhinne også? At den delvis er en myte? Mener å ha lest noe om det.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun forklarte at hun verken er i stand til å jobbe eller ta utdannelse som følge av hendelsen.

Det må være en veldig spesiell jobb... Neida, det er en gamneldags ukultur. Alle kan ta utdannelse og jobbe uavhengig av usynlige forhold i underlivet. Heldigvis.

Endret av laban
Gjest Gargamel
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun har blitt anklaget for å være løsaktig siden hun ikke blødde ved første samleie. I desperasjon gikk hun litt drastisk til verks for å overbevise svigerfamilien om at hun er en "ærbar kvinne" som har spart seg til Den Rette. 

Kan muligens virke litt gammeldags i 2019.

Annonse

AnonymBruker
30 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tror hun har blitt anklaget for å være løsaktig siden hun ikke blødde ved første samleie. I desperasjon gikk hun litt drastisk til verks for å overbevise svigerfamilien om at hun er en "ærbar kvinne" som har spart seg til Den Rette. 

Hun er mulig gammeldags type. 

Anonymkode: af905...9f2

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ut som psykiatri for meg. Dama er 50 år jo. 

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg tror også at det er dette som er forklaringen. 

Thebutterfly
1 time siden, frosken skrev:

Jeg tror også at det er dette som er forklaringen. 

Og mulig hun er gammeldags i syn ja. Hehe er jo litt pinlig intim sak dette her... Tenk å sitte i retten som dommer eller advokat i en slik sak ... litt spesiellt. Er nesten slik at jeg hører dommeren og advokater begynne å le litt og si unnskyld...samtidig som de lager sørgelige blikk på vegne av den kvinnen som mulig sliter litt med seg selv.  Men stakkars kvinne, hun er nok gammeldags og litt trangsynt. Og stakkars den gynekologen som blir beskyldt for noe sånnt tull!

Endret av Thebutterfly

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...