Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei du - Du det gikk veldig raskt og greit! Firtalte at hfle helga var ødelagt pga en hemoroide. Jeg merket allerede fra morgenen at det var mye bedre idag🙆‍♀️ Hun ville da se på den, å sa den så vobd ut. Men helt normal. 

Hun hadde sett verre enn denne, så jeg trengte ikke å få den bort idag. Den er faktisk også mindre nå. Så tror den bare går ned av seg selv. Jeg vet at jeg ikke kan trene styrke på ei stund, det var nok det som gjorde det. Så til deg og dere andre; om det dukker opp dn monster klump i endetarmen, å den er vond - er det ikke farlig;-) Hun sa analkreft gjorde som regel ikke vondt, kjekt å vite! 

Det her har vært en mareritt helg😄🤕🤪

Anonymkode: 17033...94b

Kjempegodt å høre at den er bedre. ❤😀. Stakkars deg. For en helg du hadde. Vet nøyaktig hvordan slike ting kan ødelegge helger. 

Ønsker deg god bedring og håper på at du er fort helt bra igjen :)

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, Thebutterfly skrev:

Kjempegodt å høre at den er bedre. ❤😀. Stakkars deg. For en helg du hadde. Vet nøyaktig hvordan slike ting kan ødelegge helger. 

Ønsker deg god bedring og håper på at du er fort helt bra igjen :)

Takk for det! Å takk for all sympati og alt jeg hørte fra deg😃 Nå har jeg én erfaring mer med meg videre gitt;) ♡♡

Anonymkode: 17033...94b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...