Gå til innhold

Jeg vil alltid ha en tvil

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

Har bestemt meg for at Gudsopplevelsene mine ikke var ekte, men del av psykose. Men jeg vil alltid ha en tvil, hva om de er ekte? Men jeg tror ikke Adam og Eva fantes, men Gudsopplevelsen sa sykdommen min har med Adam og Eva å gjøre og syndefallet og fordi jeg lekte sykehus med dukkene mine da jeg var barn. Ergo tror jeg det var psykose, da jeg ikke greier ta bibelen bokstavelig 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
15 timer siden, elina777 skrev:

Har bestemt meg for at Gudsopplevelsene mine ikke var ekte, men del av psykose. Men jeg vil alltid ha en tvil, hva om de er ekte? Men jeg tror ikke Adam og Eva fantes, men Gudsopplevelsen sa sykdommen min har med Adam og Eva å gjøre og syndefallet og fordi jeg lekte sykehus med dukkene mine da jeg var barn. Ergo tror jeg det var psykose, da jeg ikke greier ta bibelen bokstavelig 

Det var nok psykose ja, du blir ikke straffet fordi du lekte sykehus med dukkene dine når du var liten. 

Gjest elina777
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det var nok psykose ja, du blir ikke straffet fordi du lekte sykehus med dukkene dine når du var liten. 

Ifølge Gud er sykdommen en stor gave som gir meg kicks

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, elina777 skrev:

Ifølge Gud er sykdommen en stor gave som gir meg kicks

Det er ikke noen gave, det er heller en forbannelse!

Gjest elina777
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke noen gave, det er heller en forbannelse!

Ja du sier noe der

Gjest elina777
Skrevet (endret)

Men hjernen min lurte meg til å tro han jeg var forelska i styrte et spill og hadde planta et kamera i laptopen min og satt og fulgte med på meg, så den kan vel lure meg med Gud også 

?????????

Endret av elina777
stjernestøv
Skrevet
1 time siden, elina777 skrev:

Men hjernen min lurte meg til å tro han jeg var forelska i styrte et spill og hadde planta et kamera i laptopen min og satt og fulgte med på meg, så den kan vel lure meg med Gud også 

?????????

Du kommer ingen vei med å gruble på dette...

Gjest elina777
Skrevet

Jeg har skapt min egen virkelighet, blitt tjukk fordi jeg lekte med barbien som hadde gravid mage og lekte den var lubben

Gjest elina777
Skrevet

Hvorfor skulle min egen hjerne lure meg? Sende masse tekstmeldinger og stemmer som ikke var virkelige? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, elina777 skrev:

Hvorfor skulle min egen hjerne lure meg? Sende masse tekstmeldinger og stemmer som ikke var virkelige? 

Det er slikt hjernen gjør i psykose. Har hatt det selv. Så tegn på att gud trodde tankene som Satan implanterte var mine egne, så måtte jeg gjøre drastiske ting for å bevise ovenfor gud at de var ikke mine. Så hemmelige beskjeder over alt.

Anonymkode: fa5e7...599

Gjest elina777
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er slikt hjernen gjør i psykose. Har hatt det selv. Så tegn på att gud trodde tankene som Satan implanterte var mine egne, så måtte jeg gjøre drastiske ting for å bevise ovenfor gud at de var ikke mine. Så hemmelige beskjeder over alt.

Anonymkode: fa5e7...599

Slitsomt...

AnonymBruker
Skrevet

Virker som psykose er noe man aldri kommer ut av synes jeg. Min far sa dog enkelte ganger at" i dag er du klar i øynene" uten at jeg vet helt hva han la i det.

Jeg mener. Troen på at dette med Gudsopplevelse episode var psykose kan jo vel så godt være en " ny psykose" ikke sant.

Anonymkode: f040b...ae3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...