Gå til innhold

Skal du feire dagen til langt på natt 17. mai sammen med gode venner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tross alt fredag og fri dagen etter.

Anonymkode: fd804...01b

Nei, vi er bedt på koldbord 17 mai , men har tenkt oss tidlig hjem fordi vi skal ha GP-fest hos oss dagen etter. Altså 18 mai.Vi må ordne til det og det orker jeg ikke hvis det blir for sent den 17 mai.

Gjest Gargamel

Nei. Jeg gleder meg mest til å starte dagen rolig med en fin frokost med kona på et hotell.

Resten blir dugnad og full fart. Jeg ser bare for meg slit, men hvert år finner jeg ut at det er ok når alt kommer til alt. 

Kvelden blir nok veldig rolig.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tross alt fredag og fri dagen etter.

Anonymkode: fd804...01b

Ja det skal jeg, og jeg gleder meg. Pleier alltid å være koselig. Skal imidlertid reise på tur med en venninne morgenen etter, så så veldig «langt på natt» blir det ikke.  

Endret av Kayia

Annonse

AnonymBruker

Jeg skal til lunsj på et hotell med noen venner og det gleder jeg meg til.  Utover det har jeg ikke noen planer så det blir nok ikke sent.  Kan godt hende at det blir noe vin og skravling utover dagen:)

Anonymkode: ff85a...1f6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...