Gå til innhold

Hva mener du, dersom homofili handler om miljøpåvirkning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.nettavisen.no/nyheter/dette-tvillingparet-blir-studert-av-forskere-for-a-finne-arsaken-bak-homofili/3423394969.html

Det er indikasjoner på at homofili ikke er ren genetikk, men miljøet påvirker også, dvs noen former for miljøer vil føre til at flere får denne skjeve utviklingen på kjærlighetsfronten mens andre ikke

Dvs, f.eks kan det hende at "pride tog" og hylling av denne lidelsen muligens ikke er noen god inflytelse på folkehelsen og fører til flere med homofil legning, og da kommer vel mange venstre folk i skvis, hva veier tyngst for dere, at homofili skal hylles, eller sikre at ikke folk unødvendig blir homofile pga miljøet dere skaper rundt denne lidelsen.

Hva mener du om denne hypoetiske situasjonen, som ting tyder på ikke bare er hypotetisk. Kjør debatt ! :) 

Anonymkode: 3373b...69f

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var sammen med noen homofile "venner" da jeg var ung. Jeg ble ikke homofil. Jeg følte meg utilpass i miljøet, og opplevde mange tilnærmelser som var utenfor min komfortsone. Jeg tror homofili er genetisk.

Anonymkode: 1dbd6...1b2

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være problematisk hvis folk blir lokket ut på den homofile galeien.

Anonymkode: e8b29...6e9

Det er da vel ikke noe man plutselig blir. Enten tenner man på samme kjønn, eller så gjør man det ikke. Man kan ikke lures til   å tenne på å ta en fyr i rompa.

Anonymkode: 1dbd6...1b2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...