Gå til innhold

Blir det deilig med trygd om 36 timer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Får du trygda så tidlig denne måneden du, da?? Jeg trodde vi fikk den den 16.! Og jeg vet ikke om jeg greier meg frem til da. 

Men når den kommer blir det fest og glede i heimen! Jeg og katten skal da skeie skikkelig ut med sukker-cola og loff med leverpostei! 

Anonymkode: 7903a...279

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får du trygda så tidlig denne måneden du, da?? Jeg trodde vi fikk den den 16.! Og jeg vet ikke om jeg greier meg frem til da. 

Men når den kommer blir det fest og glede i heimen! Jeg og katten skal da skeie skikkelig ut med sukker-cola og loff med leverpostei! 

Jeg har gode grunner til å tro den kommer i morgen. På nav sin utbetalingsoversikt (min side), står det 15de, den pleier å komme en dag før det.

Anonymkode: 190b0...91e

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det gått mange timer så nå er det bare en 9 timer igjen. Kortere for de med dnb.

Bare synd det er 5 uker til neste gang.

Men da er det til gjengjeld ekstra utbetaling.

Livet leker.

BeYJKN1.jpg

Anonymkode: c6ab7...461

AnonymBruker
47 minutter siden, Zyprexus skrev:

Gleder meg heller til min vanlige lønn kommer, og ikke luselønna folk får fra NAV! Ikke alle her inne som går på NAV.

Nei, men det er noen av oss på NAV også, og vi må jo kunne ha våre små tråder.

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg antok, trygda har ikke kommet. På NAVs hjemmeside står det at den kommer den 16. Så da får katta vente med loffen og leverposteien. 

Nei, nå sitter jeg her med lang nese gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...