Gå til innhold

Dere som er så opptatt av " alt det anonyme".

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leser dere konsekvent aldri bøker av mennesker som skriver under sedonym?  Det er da så mange som har et firma eller kunstnernavn i dag og selv har de et hemmelig og bortgjemt liv i utlandet.

Sjekker dere behørig kunstnernavn og inntekt før dere går på utstillingen og skriver kanskje aldri hilsen i prptokollboken.

Jeg mener absolutt ikke at det er de samme tingene men allikevel hvorfor bry seg med sånne ting på et lite " filleforum" dere knapt er i?

Anonymkode: 96256...435

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ber om unnskyldning for alt og vil gjøre alt jeg kan for å legge også dette datagreiene på hylla. Mitt forsvar for egne mangler og feil i hva jeg har skrevet er bare at det er ikke alltid så lett å finne gode løsninger på alt. Men jeg synes jeg har lært mye jeg i tiden som er passert. Men selvsagt alt er subjektivt.

AnonymBruker

Vi mennesker" bærer ofte så forskjellig til torgs" som de sa i veldig gamle dager. Men vi må jo prøve samhandle for det og selvsagt protestere mot urett. Så jeg vil prøve å ta tilbakemeldingene jeg har fått fra enkelte så godt jeg kan. Man kan bare gjøre så godt man kan føler jeg og jeg er ingen politiker eller maktperson. Ikke jobb lenger engang. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

AnonymBruker

Jeg mener man kan selv vite hvem man er selv om man skriver anonymt. Uansett forblir jo " alle de andre" fremmede. for som " vanlig medlem" iallefall har man ingen sikker identifikasjonsmulighet utover en gjentagende god eller dårlig skrive stil kanskje? Beklager igjen ,men jeg klarer ikke alltid å følge deres logikk og resonnementer.

Men å debattere litt synes jeg virker bra dersom debatten får litt dynamikk men det har ganske sikkert mye med tema og aktualitet å gjøre. Vi har mange forskjellige holdninger som vi ikke har hatt før tror jeg i dag ute i folkemassene hvis DOL er særlig representativt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...