Gå til innhold

Avtale med utleier om å flytte en viss dato

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk beskjed av min mor at jeg stresser for mye med å komme meg ut av leiligheten som jeg leier innen tidsfristen.  Men jeg mener at man skal og er pliktet til å holde tidsfristen når man har en avtale. Fikk virkelig høre det i dag om at jeg stresser for mye med å få ryddet i stand leiligheten innen fristen.  

Hva mener dere? Er det ikke naturlig å ville holde fristen og være ferdig innen fristen? 

Anonymkode: 5478e...f18

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk beskjed av min mor at jeg stresser for mye med å komme meg ut av leiligheten som jeg leier innen tidsfristen.  Men jeg mener at man skal og er pliktet til å holde tidsfristen når man har en avtale. Fikk virkelig høre det i dag om at jeg stresser for mye med å få ryddet i stand leiligheten innen fristen.  

Hva mener dere? Er det ikke naturlig å ville holde fristen og være ferdig innen fristen? 

Selvfølgelig skal man holde fristen. Om det er nødvendig å stresse er en annen sak.

Anonymkode: dee66...78f

AnonymBruker
7 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Jo, det er vanlig å holde fristen😉

Enig. Hun sier at jeg kan sikkert bo der noen dager til. Men jeg er helt uenig i det. Har man inngått avtale så skal man holde den. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en selvfølge at man flytter ut innen avtalt frist. I motsatt fall blir man økonomisk ansvarlig i forhold til utleier, hvor stort beløpet kan bli avhenger av flere forhold. 

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skal fristen overholdes. Om du ser du ikke rekker det så si fra til utleier så fort som mulig. Men det var vel andre som skal overta leiligheten dagen etter? 

AnonymBruker
14 minutter siden, Lillemus skrev:

Selvfølgelig skal fristen overholdes. Om du ser du ikke rekker det så si fra til utleier så fort som mulig. Men det var vel andre som skal overta leiligheten dagen etter? 

Det er noen som skal overta den dagen etter. Så jeg pakker og rydder litt etter litt nå for å bli ferdig. Min mor mener at jeg kan fint la alt stå og vente med å flytte. Sa til henne at jeg pakker og ordner det til slik at jeg er garantert utflyttet til rett dato. 

AnonymBruker

Det er noen som skal overta den dagen etter. Så jeg pakker og rydder litt etter litt nå for å bli ferdig. Min mor mener at jeg kan fint la alt stå og vente med å flytte.

Og hva mener hun de som skal flytte inn skal gjøre?????? 😣

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva mener hun de som skal flytte inn skal gjøre?????? 😣

:( det blir jo helt feil. Ja hva skal de gjøre ? Man må holde avtaler. Og det er viktig. Skal ikke høre på min mor. Hun er snill men iblant tenker hun ikke noe langt. 

:( det blir jo helt feil. Ja hva skal de gjøre ? Man må holde avtaler. Og det er viktig. Skal ikke høre på min mor. Hun er snill men iblant tenker hun ikke noe langt. 

Du kan jo spørre henne hva hun selv hadde gjort om hun skulle flytte inn et sted og ikke fikk leiligheten til fastsatt dato... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...