Gå til innhold

Hvem bør betale depositumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men alt er fikset.  Alle problemer ut av verden nå.  :)

Anonymkode: 4ab72...ca5

Du mener at søppelet er kjørt bort og depositumet er betalt? Kan jeg spørre om det har vært noen utvikling på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
14 minutter siden, laban skrev:

Du mener at søppelet er kjørt bort og depositumet er betalt? Kan jeg spørre om det har vært noen utvikling på jobben?

Tipper det er en fin måte å si at hun ikke gidder å diskutere det mer på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg blir helt matt. Fint for deg at alt er i orden nå. Kanskje du kan la være å hause ting sånn opp i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg blir helt matt. Fint for deg at alt er i orden nå. Kanskje du kan la være å hause ting sånn opp i fremtiden?

Hauset ingenting opp. Iblant så har man grunn til å måtte tenke litt i enkelte situasjoner. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg blir helt matt. Fint for deg at alt er i orden nå. Kanskje du kan la være å hause ting sånn opp i fremtiden?

Men jeg gidder som sagt ikke å diskutere det mer. Problemstilling i tråden er løst. :)

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg gidder som sagt ikke å diskutere det mer. Problemstilling i tråden er løst. :)

Anonymkode: 4ab72...ca5

Flott at depositumet nå er betalt, forhåpentligvis på en slik måte at du ikke ruinerer deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg gidder som sagt ikke å diskutere det mer.

Det er jo ingenting å diskutere hvis alt er i orden. Men mange av oss forsøkte faktisk bare å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, slabbedask skrev:

Vi venter i spenning på neste drama.

Var ikke drama som var meningen.  Meningen var å få høre meninger og råd om dette med betaling. Ingenting annet. Men tråden er for meg avsluttet  og det diskuteres ikke mer når problem er løst. :)

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som jeg sa; vurder hvor mye tid det skal brukes på å skrive innholdsrike, velformulerte og velmenende svar... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 timer siden, cilie skrev:

Det var som jeg sa; vurder hvor mye tid det skal brukes på å skrive innholdsrike, velformulerte og velmenende svar... 

Jeg er imponert over at dere gadd. Det er lenge siden jeg ramlet av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, cilie skrev:

Det var som jeg sa; vurder hvor mye tid det skal brukes på å skrive innholdsrike, velformulerte og velmenende svar... 

Alt var bare tull mener du?

Anonymkode: 8ebc4...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken motiv skulle trådstarter ha???

Anonymkode: a979d...bd6

Jeg vet ikke. Det kan bare hun svare på. Men kanskje tar jeg feil. Jeg håper jo at jeg har bommet totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 18.42, AnonymBruker skrev:

Alt var bare tull mener du?

Anonymkode: 8ebc4...d87

Sikkert ikke alt, men elementer av det kanskje. Og om historien er reell, er det helt usannsynlig at alt plutselig har gått i orden. Uansett er det valgfritt å skrive/svare her, men jeg er sikker på at de fleste her setter pris på at innlegg  - og særlig lange føljetonger som ts sine tråder gjerne blir - er sanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, cilie skrev:

Sikkert ikke alt, men elementer av det kanskje. Og om historien er reell, er det helt usannsynlig at alt plutselig har gått i orden. Uansett er det valgfritt å skrive/svare her, men jeg er sikker på at de fleste her setter pris på at innlegg  - og særlig lange føljetonger som ts sine tråder gjerne blir - er sanne.

Jeg har ikke lest alle innlegg i den lange tråden.  Jeg forstår rett og slett ikke hvor mye det engasjerer gang på gang med slike tråder som sannsynligvis har den samme trådstarteren.  Hvorvidt dette er sant eller ikke kan da ikke være så viktig på anonym forum.  Når det blir motsetninger så er det tegn på at noe skurrer og da er det enklest å trekke seg.  Hvorvidt noen har gode råd eller ikke er relativt.  Jeg har bedre råd enn mange andre, men det finnes mange med bedre råd enn meg.  De som lever på gata vil si at jeg er velstående, men de som bor i en villa på vestkanten i Oslo med tilhørende båt, hytte og dyre biler vil nok ha et annet syn på det.

Anonymkode: 88c7d...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest alle innlegg i den lange tråden.  Jeg forstår rett og slett ikke hvor mye det engasjerer gang på gang med slike tråder som sannsynligvis har den samme trådstarteren.  Hvorvidt dette er sant eller ikke kan da ikke være så viktig på anonym forum.  Når det blir motsetninger så er det tegn på at noe skurrer og da er det enklest å trekke seg.  Hvorvidt noen har gode råd eller ikke er relativt.  Jeg har bedre råd enn mange andre, men det finnes mange med bedre råd enn meg.  De som lever på gata vil si at jeg er velstående, men de som bor i en villa på vestkanten i Oslo med tilhørende båt, hytte og dyre biler vil nok ha et annet syn på det.

Anonymkode: 88c7d...31f

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget ditt... De som svarer her inne, synes det er interessant å hjelpe, råde, tipse, motivere, inspirere osv andre, så det sier seg vel selv at det helst gjøres til reelle innlegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...