Gå til innhold

Hvem bør betale depositumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
31 minutter siden, cilie skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget ditt... De som svarer her inne, synes det er interessant å hjelpe, råde, tipse, motivere, inspirere osv andre, så det sier seg vel selv at det helst gjøres til reelle innlegg? 

Det har vært så mange av denne typen innlegg og jeg forstår ikke at man ikke gir opp når man ser hvor det bærer hen.

Anonymkode: 88c7d...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg begynner å forstå utmerket godt situasjonen til Martha Lovise og andre kjendiser med tanke på frustrasjonen om å føle seg fulgt med på hele tiden. Jeg skriver anonymt og plutselig klarer en del å koble sammen masse saker på en gang. Men samtidig begynne å fortelle at jeg er en løgner uten at det er tilfelle. 

"Jeg er slett ikke et dårligere menneske enn normalen i Norge. "

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll eller ikke troll så synes jeg det var en merkelig måte å avslutte tråden på når så mange mennesker har brukt mye av tida til å hjelpe. Det er ikke så uvanlig å komme med en liten oppdatering på hvordan det løst seg, noe som ville vært naturlig i en slik tråd som dette. TS har i utgangspunktet gitt mye informasjon i tråden så hvorfor holde tilbake løsningen. Jeg synes ikke det er rart at noen reagere og vil TS legge tråden dø så bør h*n la være å svare mer i tråden.

Anbefaler alle å lese om trolling på nett, meget fascinerende at folk driver på med det. Kjenner til to troll, de er aktivt inne på nett for å trolle og lage diskusjoner og har god underholdning av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Fionys skrev:

Troll eller ikke troll så synes jeg det var en merkelig måte å avslutte tråden på når så mange mennesker har brukt mye av tida til å hjelpe. Det er ikke så uvanlig å komme med en liten oppdatering på hvordan det løst seg, noe som ville vært naturlig i en slik tråd som dette. TS har i utgangspunktet gitt mye informasjon i tråden så hvorfor holde tilbake løsningen. Jeg synes ikke det er rart at noen reagere og vil TS legge tråden dø så bør h*n la være å svare mer i tråden.

Anbefaler alle å lese om trolling på nett, meget fascinerende at folk driver på med det. Kjenner til to troll, de er aktivt inne på nett for å trolle og lage diskusjoner og har god underholdning av det. 

Årsaken til at jeg avsluttet tråden med å skrive at alt var i orden nå uten å forklare mer om hvordan løsningene ble er nettopp trollingen og kommentarer til meg om hvorfor jeg lager et nummer i det hele tatt av overskriften på tråden. Men dermed så ble jeg lite motivert videre til å skrive noe som helst i tråden. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Årsaken til at jeg avsluttet tråden med å skrive at alt var i orden nå uten å forklare mer om hvordan løsningene ble er nettopp trollingen og kommentarer til meg om hvorfor jeg lager et nummer i det hele tatt av overskriften på tråden. Men dermed så ble jeg lite motivert videre til å skrive noe som helst i tråden. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Du har vært ganske lemfeldig med sannheten tidligere, så hvorfor skal vi tro på deg nå?

Anonymkode: 8ebc4...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg håper for all del at folk slutter å spekulere i hvem jeg er som person, men heller fokusere på innholdet av tittelen i tråden. 

Årsaken til at jeg skrev denne tråden var at jeg hadde dårlig samvittighet over at han skulle betale hele depositumet og lurte på råd i den forbindelse. Var ikke verre enn som så. Tråden gikk feile veier og derfor orket jeg ikke å skrive annet enn at nå gikk alt bra. Og thats it.  Folk begynte å spekulere i om hele tråden var en løgn og dermed var det lite motiverende å fortsette men mente det som hyggelig og for å vise at jeg satt pris på de hyggelige råd i tråden om at alt gikk bra nå. Ikke ment som takknemlighet . Noe som blir påstått at jeg er. Nei tvert imot. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Du har vært ganske lemfeldig med sannheten tidligere, så hvorfor skal vi tro på deg nå?

Anonymkode: 8ebc4...d87

Jeg forteller om et emne som anonym. Jeg forteller om en situasjon og søkte råd om den. Du skal ikke gå rundt å gripe fatt i hva du tror jeg har skrevet og sagt tidligere i 200 000 tråder siden jeg fikk nettet i 2004. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat nå har jeg full forståelse for Martha Lovise sin opplevelse av både usanne påstander om henne og om delvis sanne osv. Ikke delta i tråder dere ikke tror på. Eller tråder hvor innholdet virker usant for dere. Denne tråden var oppriktig sann selv om den er litt klomsete skrevet i og med at det skjer ny utvikling i saken min. Men tråden var kun ment for å få råd i en viss situasjon og ikke for å få høre hvilke patetiske grusom forferdelig løgner jeg må være., hvor kriminell jeg virker osv.  Det har ingenting med tråden å gjøre. Dessuten har jeg ingenting på rullebladet og jeg er aldri blitt dømt for å være en slik person dere beskriver i virkeligheten. Slapp av og hold dere heller til tema / eller ikke delta. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper for all del at folk slutter å spekulere i hvem jeg er som person, men heller fokusere på innholdet av tittelen i tråden. 

Årsaken til at jeg skrev denne tråden var at jeg hadde dårlig samvittighet over at han skulle betale hele depositumet og lurte på råd i den forbindelse. Var ikke verre enn som så. Tråden gikk feile veier og derfor orket jeg ikke å skrive annet enn at nå gikk alt bra. Og thats it.  Folk begynte å spekulere i om hele tråden var en løgn og dermed var det lite motiverende å fortsette men mente det som hyggelig og for å vise at jeg satt pris på de hyggelige råd i tråden om at alt gikk bra nå. Ikke ment som takknemlighet . Noe som blir påstått at jeg er. Nei tvert imot. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Ikke ment som utakknemlighet skulle det stå. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...