Gå til innhold

Til Set

Gjest bare lurer litt

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurer litt
Skrevet

Hei igjen!

Tusen takk for at du svarer!

Jeg setter pris på det, men du må aldri føle det som noen forpliktelse.

Jeg har ikke slått opp nicket ditt ennå, men jeg skal forsøke.

Trist at du føler at foreldrene dine har lurt deg. De visste vel ikke hva de skulle gjøre, og så ble det feil...

Tror du de er glad i deg?

Jeg forstod hva du mente da du forklarte forskjellen på leve og eksistere.

Fins det en ting du liker som du har mulighet til å gjøre der du er?

Ellers er det vel sånn for de fleste (og nå tror du vel jeg ikke forstår noenting, men jeg sier det likevel) Altså: det er vel sånn for de fleste at det meste av tiden bare eksisterer man, og så kommer det noen få øyeblikk da man virkelig føler at man lever.

Men du er jo ung, og da krever man ofte mer av livet enn å bare eksistere. Og du har ikke noe å gjøre.

Nå lyner det! Jeg må gå.

Gjest webmaster, tilsyn
Skrevet

Veldig fint om dere kan legge slike beskjeder på forum for meldinger.

Skrevet

Veldig fint om dere kan legge slike beskjeder på forum for meldinger.

Hmm... Leste du bare overskriften eller leste du innlegget også før du skrev det der?

Bare spør altså....

Syns bare at innlegget passet bedre her enn på Meldinger. Det er jo åpenbart et svar til et eldre innlegg av Set her på psyk, elns.

På andre fora blir det stadig etterlyst folk som er på det aktuelle forumet med overskrifter som "Til ******". Eller er dette ikke ønsket, selvom det gjelder en sak som "hører til" det forumet?

Gjest SetAbominae
Skrevet

Heisann igjen.

På latinsk så betyr nicket mitt noe sånt som: Set - Seed (frø) | Abominae - To detest/hate, god forbid..

Jeg vet at foreldrene mine er glad i meg, men jeg vet også at moren min har sine problemer, hun har en psykisk historie bak seg...

Her hvor jeg er nå så er det veldig lite jeg liker å gjøre, sånn helt egentlig ingenting. Denne plassen jeg bor på nå er utafor allting for at det bor en del tidligere rusmisbrukere på samme plassen som jeg bor...

Og jeg tror ikke at du er helt "ute på viddene", jeg tror du forstår en hel del. Hadde jeg trodd det, så ville jeg ik svart...

Kos deg!

Singularity
Skrevet

Hmm... Leste du bare overskriften eller leste du innlegget også før du skrev det der?

Bare spør altså....

Syns bare at innlegget passet bedre her enn på Meldinger. Det er jo åpenbart et svar til et eldre innlegg av Set her på psyk, elns.

På andre fora blir det stadig etterlyst folk som er på det aktuelle forumet med overskrifter som "Til ******". Eller er dette ikke ønsket, selvom det gjelder en sak som "hører til" det forumet?

Det er vel normalt at det fungerer på denne måten:

En melding til meldinger = En melding kun rettet til en bestemt person.

En "melding" på et fagforum = Et spørsmål e.l. til en enkeltperson formulert slik at det er helt åpent for innspill fra utenforstående (og hvor andre faktisk har noe å bidra med).

Dette innlegget til "bare lurer litt" var ikke akkurat et som "inviterte" til svar fra andre enn Set selv.

Men det er klart at som et svar i en allerede eksisterende tråd hadde det vært helt kurant.

Er vel rett og slett det at de tenker på hvordan det skal være for førstegangsbrukere, som kommer og ser gjennom de enkelte begynnelsene på trådene. Hvis det er mange tråder som virker som om dette er en veldig "intern" gruppe så vil det kanskje være litt avskrekkende i forhold til å skrive egne innlegg.

Gjest bare lurer litt
Skrevet

Heisann igjen.

På latinsk så betyr nicket mitt noe sånt som: Set - Seed (frø) | Abominae - To detest/hate, god forbid..

Jeg vet at foreldrene mine er glad i meg, men jeg vet også at moren min har sine problemer, hun har en psykisk historie bak seg...

Her hvor jeg er nå så er det veldig lite jeg liker å gjøre, sånn helt egentlig ingenting. Denne plassen jeg bor på nå er utafor allting for at det bor en del tidligere rusmisbrukere på samme plassen som jeg bor...

Og jeg tror ikke at du er helt "ute på viddene", jeg tror du forstår en hel del. Hadde jeg trodd det, så ville jeg ik svart...

Kos deg!

Ok - da skriver jeg på forum for meldinger.

Er det ok for deg?

Til webmaster: visste ikke at det skulle bli så kjekt å "prate" med Set, men nå flytter vi!

Skrevet

Det er vel normalt at det fungerer på denne måten:

En melding til meldinger = En melding kun rettet til en bestemt person.

En "melding" på et fagforum = Et spørsmål e.l. til en enkeltperson formulert slik at det er helt åpent for innspill fra utenforstående (og hvor andre faktisk har noe å bidra med).

Dette innlegget til "bare lurer litt" var ikke akkurat et som "inviterte" til svar fra andre enn Set selv.

Men det er klart at som et svar i en allerede eksisterende tråd hadde det vært helt kurant.

Er vel rett og slett det at de tenker på hvordan det skal være for førstegangsbrukere, som kommer og ser gjennom de enkelte begynnelsene på trådene. Hvis det er mange tråder som virker som om dette er en veldig "intern" gruppe så vil det kanskje være litt avskrekkende i forhold til å skrive egne innlegg.

Hmm..

Jeg vet jo forskjellen på det du sier. Men da syns jeg det burde være sånn i andre fora og bare. Det kommer hver dag innlegg i forskjellige fora som har et nick som overskrift uten at webbis reagerer på det.

Men kanskje h*n ikke har sett de da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...