Gå til innhold

Buffer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På et år har jeg flyttet (med tilhørende kostnader), jeg måtte sette inn ny vifte på kjøkkenet p.g.a. regler i boligsameiet, jeg fikk ikke fulle feriepenger, jeg må betale tilbake på skatten og nå røyk oppvaskemaskinen.

Jeg har betalt opp et lån på 95000 kr. i løpet av åtte måneder.  Jeg hadde regnet med penger tilbake fra skatten, men så må jeg betale tilbake.  Det blir nok ordnet oppi, men det tar tid.  Det er gjort feil med ligningen.

Når jeg fikk beskjed om at oppvaskemaskinen ikke virker holdt jeg på å grine.  Det tar tid for meg å komme meg opp igjen selv om jeg tjener rimelig bra.

Jeg har ikke direkte spørsmål, ville bare få ut frustrasjonen.

Anonymkode: ff4ec...0c6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/449041-buffer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...