Worrisome Plenty Skrevet 19. juni 2019 Skrevet 19. juni 2019 Noen steder står det 27 andre steder blandt annet på skatteetaten står det 20de. Jeg har pleid å få de samme dag som meldingen. Men noen steder leser jeg det kan ta de noen dager /uker. Hva er rett? I fjor fikk jeg de den 27 juni, samme dag som meldingen. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Skrevet 19. juni 2019 Edit fant denne https://www.dinepenger.no/penger/naa-kommer-skattepengene/24644013 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 Skrevet 20. juni 2019 Se opp for feile utbetalinger eller feil beregning fra skattevesen sin side. Det går det fort i svingene om dagen tror jeg. Vi gjør alle våre tanker om alle effektiviseringen. Anonymkode: b2fcd...9f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 Skrevet 21. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Se opp for feile utbetalinger eller feil beregning fra skattevesen sin side. Det går det fort i svingene om dagen tror jeg. Vi gjør alle våre tanker om alle effektiviseringen. Anonymkode: b2fcd...9f0 I våre dager og disse tider går det både på stumpene og på dunken. Anonymkode: cf1d5...42c 0 Siter
laban Skrevet 21. juni 2019 Skrevet 21. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Se opp for feile utbetalinger eller feil beregning fra skattevesen sin side. Det går det fort i svingene om dagen tror jeg. Det er derfor vi får varsel i forveien. Du har hatt flere måneder på å sjekke og klage. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.