Gå til innhold

Så i vg nå nettopp at det er kommet varsel om hetebølge i Europa rett rundt hjørnet? Hva tror du? Kjenner du noe på vil ha?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg liker ikke for mye varme og det er ikke bra for miljøet men det er vel ønsketenkning å håpe at denne varmebølgen skal snu?

Anonymkode: a1267...6ff

Annonse

Det er helt normalt med en varmebølge om sommeren. Men kunnskapsløse journalister i massemedia raller i vei og lager sensasjon.

http://www.verogvind.net/readmore.asp?readmoreid=6094

Sist lørdag kl.11.33, men oppdatert i går kl. 15.07, la NRK-Urix ut et europeisk 
værvarsel med tittelen EKSTREM HETEBØLGE PÅ VEI MOT 
EUROPA. NRK-journalist Bjørn Vilberg var mannen bak 
tittel, oppslag og ingress.

Vær og vind forundrer oss ikke over manglende 
basiskunnskaper om vær og klima, ute og hjemme, 
blant journalister i massemediene. Denne gangen 
gjelder det nevnte NRK-journalist, antakelig ansatt i 
NRKs utenriksredaksjon.

AnonymBruker

Rett som det er så er det bikkjekaldt igjen ja. Hørte om et skummelt uvær over iOslo øst i dag ettermiddag nå på vei til Østfold. Alle har vi vårt i dag. Vi må gjøre det vi kan utfra hva vi tror vi vet for ikke skade natur og miljø unødvendig. Det er klart man stusser over mye ,men det var nok av dommedagsprofeter der vokste opp så man er vant til å ta ting med en klype salt. Husker jo Hallestad og mange andre falske profeter. Jeg vil si jeg tror mindre og mindre på at solen noensinne vil slukke.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rett som det er så er det bikkjekaldt igjen ja. Hørte om et skummelt uvær over iOslo øst i dag ettermiddag nå på vei til Østfold. Alle har vi vårt i dag.

Skummelt og skummelt fru blom, en tordenbyge er helt normalt om sommeren.

AnonymBruker

Trær knekt en bil i Birkelunden tror jeg som alle er glad for ingen satt i. Helt lokalt. Kom fra intet.

Tror ikke det er spådd til Norge i denne omgang , men i øst Europa har de mest ressurssvake liten skjerming og bare for noen år siden var det mange dødsfall i kuldebølge i Polen.

Men alt kan man ikke tro på. Man må bare  det går bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...