Gå til innhold

Har media forakt for høyrepopulister?

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg husker hvor rosende Barack Obama ble fremstilt i norsk presse. Mens Trump fremstilles som en idiot. Samtidig ser man i sverige att media fryser ut meninger som går i mot innvandring. Jeg har lest att nesten halve Sverige er for Sverige demokraternas innvandringspolitikk. Men det siste nå er att det skal løses opp. Samtidig som det er rene krigssonen i enkelte bydeler i de store byene i Sverige. Problemene bortforklares, og SD levnes ikke noen innflytelse selv om 1 million svensker stemte på de, og langt flere er enig med de i innvandringssaken. 

Har ikke iallfall statlig media noe som helst plikt til å være objektive?

Venstre ekstremister slipper granskning og oppgjør med grumsete fortid, mens å bli stemplet som høyreekstrem eller høyreradikal krever nesten ingen ting.

Fortsetter under...

AnonymBruker
34 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg husker hvor rosende Barack Obama ble fremstilt i norsk presse. Mens Trump fremstilles som en idiot. Samtidig ser man i sverige att media fryser ut meninger som går i mot innvandring. Jeg har lest att nesten halve Sverige er for Sverige demokraternas innvandringspolitikk. Men det siste nå er att det skal løses opp. Samtidig som det er rene krigssonen i enkelte bydeler i de store byene i Sverige. Problemene bortforklares, og SD levnes ikke noen innflytelse selv om 1 million svensker stemte på de, og langt flere er enig med de i innvandringssaken. 

Har ikke iallfall statlig media noe som helst plikt til å være objektive?

Venstre ekstremister slipper granskning og oppgjør med grumsete fortid, mens å bli stemplet som høyreekstrem eller høyreradikal krever nesten ingen ting.

Jeg liker ikke populister, uavhengig om de kommer fra høyre- eller venstresiden. Og ja, forskjellsbehandlingen av Obama og Trump er påfallende. Det er tydelig at de fleste journalister stemmer langt til venstre.

Anonymkode: 09d4b...55d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...