Worrisome Plenty Skrevet 22. juni 2019 Skrevet 22. juni 2019 Jeg husker hvor rosende Barack Obama ble fremstilt i norsk presse. Mens Trump fremstilles som en idiot. Samtidig ser man i sverige att media fryser ut meninger som går i mot innvandring. Jeg har lest att nesten halve Sverige er for Sverige demokraternas innvandringspolitikk. Men det siste nå er att det skal løses opp. Samtidig som det er rene krigssonen i enkelte bydeler i de store byene i Sverige. Problemene bortforklares, og SD levnes ikke noen innflytelse selv om 1 million svensker stemte på de, og langt flere er enig med de i innvandringssaken. Har ikke iallfall statlig media noe som helst plikt til å være objektive? Venstre ekstremister slipper granskning og oppgjør med grumsete fortid, mens å bli stemplet som høyreekstrem eller høyreradikal krever nesten ingen ting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 Skrevet 22. juni 2019 34 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Jeg husker hvor rosende Barack Obama ble fremstilt i norsk presse. Mens Trump fremstilles som en idiot. Samtidig ser man i sverige att media fryser ut meninger som går i mot innvandring. Jeg har lest att nesten halve Sverige er for Sverige demokraternas innvandringspolitikk. Men det siste nå er att det skal løses opp. Samtidig som det er rene krigssonen i enkelte bydeler i de store byene i Sverige. Problemene bortforklares, og SD levnes ikke noen innflytelse selv om 1 million svensker stemte på de, og langt flere er enig med de i innvandringssaken. Har ikke iallfall statlig media noe som helst plikt til å være objektive? Venstre ekstremister slipper granskning og oppgjør med grumsete fortid, mens å bli stemplet som høyreekstrem eller høyreradikal krever nesten ingen ting. Jeg liker ikke populister, uavhengig om de kommer fra høyre- eller venstresiden. Og ja, forskjellsbehandlingen av Obama og Trump er påfallende. Det er tydelig at de fleste journalister stemmer langt til venstre. Anonymkode: 09d4b...55d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 Skrevet 22. juni 2019 Jeg tror ikke det. Jeg tror bare at vi har så nok alle sammen i dag. Anonymkode: b7372...732 0 Siter
Hodestups Skrevet 26. juni 2019 Skrevet 26. juni 2019 Det er da ingen hemmelighet. Internettsensuren blir stadig verre og, se på YouTube f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.