Gå til innhold

Hvor går ferien i år?

Hvor går ferien i år?  

19 stemmer

1. 1. Hvor går ferien i år?

• Blir hjemme
      6
    • Ferierer i Norge
      6
    • Til Europa
      3
    • Til Syden
      1
    • Til Amerika
      1
    • Til Det Fjerne Østen
      0
    • Til Afrika
      0
    • Til Midtøsten
      0
    • Til Australia
      0
    • Vet ikke ennå.
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du hjemme, farter rundt i Norge eller til det store utland?

Anonymkode: c309d...821

Jeg skal mest sannsynlig på ferie i Norge. Har mer lyst å reise utenlands, men har vært utenlands i vinter så får vente til neste år med utenlandstur:) 

Har fryktelig lyst å reise til Mallorca eller Nice.

Anonymkode: 822ed...8f6

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal mest sannsynlig på ferie i Norge. Har mer lyst å reise utenlands, men har vært utenlands i vinter så får vente til neste år med utenlandstur:) 

Har fryktelig lyst å reise til Mallorca eller Nice.

Anonymkode: 822ed...8f6

Du har ikke flyskam?

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes ingen trenger å ha flyskam. Så ofte tror jeg ingen reiser.

Anonymkode: b69cd...c92

Det er mange som flyr veldig mye i forbindelse med jobb.  Om de trenger å ha flyskam skal ikke jeg uttale meg om.  Flyskam plager ikke meg som flyr 1 - 2 ganger i måneden (tur-retur).

Anonymkode: 8ba7d...cee

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som flyr veldig mye i forbindelse med jobb.  Om de trenger å ha flyskam skal ikke jeg uttale meg om.  Flyskam plager ikke meg som flyr 1 - 2 ganger i måneden (tur-retur).

Da flyr du 6-12 ganger oftere enn gjennomsnitts nordmannen, og burde absolutt skamme deg.

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da flyr du 6-12 ganger oftere enn gjennomsnitts nordmannen, og burde absolutt skamme deg.

Det er ikke alle som trenger å fly pga. jobb.  Jeg ser ingen grunn til å skamme meg.

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir hjemme, men jeg har månedsbillett på sporveien, så kanskje tar jeg å ser på operan. Hører det kom en ny en for noen år siden.

Anonymkode: 1cafb...01b

Hvor bor du?  Operaen i Oslo ble tatt i bruk 2008.

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så viktig jobb har du neppe. Det finnes alltids alternativer.

Anonymkode: 77cf7...876

Det vet du ikke noe om.  Det er ikke et alternativ å bruke tog i en hel dag og en annen dag tilbake når det er et møte.  Tiden koster.

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det vet du ikke noe om.  Det er ikke et alternativ å bruke tog i en hel dag og en annen dag tilbake når det er et møte.  Tiden koster.

Møter kan man ta online.

AnonymBruker

skam er gammeldags (at noe er bedre enn noe annet, og de som tar dårlige valg bør skamme seg det gjelder ikke lengre)

idag er alt like bra som alt annet, og alle bryr seg om fremtiden men den skal bli bra uten å måtte gi folk som ødelegger fremtiden skam, alt skal skje gjennom fine ord og fine fraser og alle levde lykkelig i alle sine dager

Hilsen MDG (skrevet i en diesel taxi i Oslo fordi tbanen tok for lang tid)

Anonymkode: 5efe3...694

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er du dum.

Videokonferanse på arbeidsplassen blir stadig mer vanlig, og de aller fleste selskaper har i dag en eller annen løsning tilgjengelig for de ansatte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...