Gå til innhold

Hvor går ferien i år?

Hvor går ferien i år?  

19 stemmer

1. 1. Hvor går ferien i år?

• Blir hjemme
      6
    • Ferierer i Norge
      6
    • Til Europa
      3
    • Til Syden
      1
    • Til Amerika
      1
    • Til Det Fjerne Østen
      0
    • Til Afrika
      0
    • Til Midtøsten
      0
    • Til Australia
      0
    • Vet ikke ennå.
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Videokonferanse på arbeidsplassen blir stadig mer vanlig, og de aller fleste selskaper har i dag en eller annen løsning tilgjengelig for de ansatte.

Anonymkode: 77cf7...876

Dette er for dumt til å diskutere.  Videokonferanser blir vanligere, men har ikke erstattet konferanser hvor mennesker møtes.  Utover det trenger jeg ikke å si mer.

Anonymkode: 8ba7d...cee

Fortsetter under...

Thebutterfly
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er for dumt til å diskutere.  Videokonferanser blir vanligere, men har ikke erstattet konferanser hvor mennesker møtes.  Utover det trenger jeg ikke å si mer.

Anonymkode: 8ba7d...cee

Vi lever bare en gang. Så det er ingen grunn til å stoppe å leve ut drømmer og reise pga flyskam når vi reiser kun en sjelden gang iblant. 

Jeg skjønner meg ikke på de som har planene klinkende klare, kanskje sånn det er å være frisk? Jeg er ikke det og må være åpen for at det er 50% sjanse for at vi ikke kan gjennomføre planene slik vi har lagt dem. Derfor legger vi dem sjelden før i siste liten, vi kan ha en "anelse" om hvor vi skal, f.eks. på sørlandet, men om det blir eller ikke blir... Det kan jeg ikke love 

AnonymBruker

Synes ingen skal føle flyskam overhodet. Man lever bare en gang og mange skal kanskhe til slekt og familie som ser for ofte " in person"

Selv synes jeg tida går bare så altfor fort. Ikke lenge det er sol om gangen heller slik at treverk tørker slik at man kan få oljet , beiset eller malt. Man har alltid nok  å gjøre synes jeg om man har hus eller leilighet og er så heldig å ha et trygt sted å være. Ferie nok.😊

Anonymkode: b69cd...c92

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...