Gå til innhold

Har du hatt noe godt å spise i dag eller feirer du ikke st.hans?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønn avkokt fisk og nypotet og agurksalat. Helt nydelig.

Anonymkode: db4a5...3aa

Vi var bare oss to ( kjæresten og jeg ) og vi grillet på terassen, men valgte å spise innendørs. Feiret med hver vår boks med pepsi max :)

Nå skal vi spise rester .

AnonymBruker

Jeg har aldri spist noe spesielt på St. Hans og aldri tenkt at det var vanlig.  Før i tiden så var jeg noen ganger på båttur på Oslofjorden og da spiste vi reker.  Har også vært på stranda hvor det har blitt tent bål og grillet, men når jeg ikke skal noe slikt så er jeg hjemme og spiser det jeg har eller har lyst på.

Anonymkode: c699d...29d

Annonse

AnonymBruker

Vi feiret alltid der jeg vokste opp oftest på stranda. Jeg gjør det fremdeles men oftest hjemme.

Den beste dagen av alle "feiredager" synes jeg. Helt opp til en selv mat, klær og alt.😊

Anonymkode: db4a5...3aa

Nicklusheletida
På 24.6.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri spist noe spesielt på St. Hans og aldri tenkt at det var vanlig.  Før i tiden så var jeg noen ganger på båttur på Oslofjorden og da spiste vi reker.  Har også vært på stranda hvor det har blitt tent bål og grillet, men når jeg ikke skal noe slikt så er jeg hjemme og spiser det jeg har eller har lyst på.

Anonymkode: c699d...29d

Det gjorde vi også før i tiden. Reker på båten i middagsbukta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...