AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg har ett barn på 11 år. Her jeg bor nå trives jeg ikke så godt. Slitsomt naboforhold. I tillegg har jeg litt for mye bolig gjeld . Jeg har hage her jeg bor nå. Det er veldig viktig for meg med hage. Jeg er uføretrygdet å alene . Jeg kan kjenne jeg bare vil flytte for jeg er lei av naboer å mye økonomiske bekymringer. Vil jeg ha hage må jeg flytte sikkert 15 min unna for å finne meg noe rimeligere. Men tenker mye på barnet mitt som da må bytte skolekrets. Hvordan vil det gå? Vil hun finne seg til rette? Hva kan jeg gjøre for å gjøre det lettere? Hva burde jeg gjøre? Bo rimeligere litt unna eller bo ett sted jeg mistrives litt med dårligere råd. Alle ekstra stønader vil forsvinne når barnet er 18 år i tillegg blir det dyrere jo eldre barnet blir. Anonymkode: b8234...317 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449168-er-s%C3%A5-i-tvil-om-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re-ang%C3%A5ende-flytting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg var litt i samne situasjon da jeg var nyskilt. Jeg tenker at jeg ville gjort alt hva jeg kan for at det skal føles bra for barnet. Det innbefatter og heller ha litt dårligere økonomi i noen år hvis det er det som skal til for å skape en stabil tilværelse for barnet. Barn er så forskjellige. Noen vil ikke ha problemer med en flytting. For andre vil det føles som er jordskjelv. Jeg tenker derfor at det ikke råd fra oss på dol du skal lytte til, men barnet ditt. Snakk med barnet ditt. Hage og naboforhold, hva betyr det egentlig ? Jeg er slik skapt at så lenge barna mine har det bra, så har jeg det bra. Det går an å bestemne seg for å ha det bra . Å ha et greit forhold til naboene , er det også mulig å bestemme seg for. Det siste er veldig mye opp til en selv. Det er lenge til barnet er 18 år og mye kan skje i løpet av de årene. Det er viktig både med en plan A og en plan B , men hvis du klarer økonomien til tross for at det er trangt, bør du lytte til barnets ønsker. Det er det viktigste. Ditt eget liv kan du skape som du vil der du er. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449168-er-s%C3%A5-i-tvil-om-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re-ang%C3%A5ende-flytting/#findComment-3912811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.