Gå til innhold

Hvordan er det der du er "Akkurat nå?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Folk storkoser seg virkelig her.Ute å kjører minicrosser  og på utecafe og handler godt å spise til fredagstacoen og stranda og åpne veteranbiler og annet i  sportsbiler. Håper ikke man glemmer å betale iskremen  og pizza eller taco eller spaghetti eller løper fra åpne vinduer i heimen. Endelig sommer. Prøvet å ringe Posten og Skatteetaten men det er det visst uendelig mange som gjør i disse tider for der kommer man ikke frem.

Ferietid? Bare temporært? Kommet for å bli?😊

Anonymkode: a0dd1...e25

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/449172-hvordan-er-det-der-du-er-akkurat-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man må heller ikke glemme å betale for melk, brød, pålegg, bind og bleier.

Anonymkode: 578b8...c79

Glem ikke leverpostei  og mikrobølgeovn for de som trenger det.😊

Annonse

AnonymBruker

Det som for noen bare er en bagatell kan for andre være en stor sak. Tenk bare på flyskam og kanskje SAS såvidt jeg tror jeg hørte i nyheter.

Jeg tenkte frem med malekost i dag for å olje/ beise et rekkverk som skulle vært gjort nå i snart 4 år. Tror det blir bra vær også i dag. Tørt og fint nå.

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som for noen bare er en bagatell kan for andre være en stor sak. Tenk bare på flyskam og kanskje SAS såvidt jeg tror jeg hørte i nyheter.

Jeg tenkte frem med malekost i dag for å olje/ beise et rekkverk som skulle vært gjort nå i snart 4 år. Tror det blir bra vær også i dag. Tørt og fint nå.

Alle skal vi ha noe å drive med. Det ut til å bli en strålende dag her på Østlandet.😊

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle skal vi ha noe å drive med. Det ut til å bli en strålende dag her på Østlandet.😊

Ikke bare værårsaker til at det har tatt 4 år å komme så langt. Oppgavene står i kø og det tar litt tid å skaffe både malekost og olje spesielt når man føler man må avstå fra bilkjøring. Litt svimmel må også påregnes. Jeg synes det er ikke lite bagatell bare noe faller i gulvet i min alder i dag. Vi har alle vårt i dag tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...