usikker Skrevet 30. juni 2019 Skrevet 30. juni 2019 Har så sterk angst. Både i går og i dag. I dag tok jeg fluanxol 1 mg, så sobril 25 mg etter en time. Så en halv sobril til etter to timer. En nervikan (urtetabletter) nå nettopp sammen med en truxal 15 mg.... Jeg får ikke ro😰 jeg er så redd og anspent. Jeg vil helst bare sovne inn... Økte fontex fra 40 til 50 mg for 9 dager siden, det kan vel ikke være det som gjør kroppen min så urolig? Tanken var jo at økningen skulle være med å dempe denne daglige angsten... jeg vil gi opp.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 Skrevet 30. juni 2019 11 minutter siden, usikker skrev: Har så sterk angst. Både i går og i dag. I dag tok jeg fluanxol 1 mg, så sobril 25 mg etter en time. Så en halv sobril til etter to timer. En nervikan (urtetabletter) nå nettopp sammen med en truxal 15 mg.... Jeg får ikke ro😰 jeg er så redd og anspent. Jeg vil helst bare sovne inn... Økte fontex fra 40 til 50 mg for 9 dager siden, det kan vel ikke være det som gjør kroppen min så urolig? Tanken var jo at økningen skulle være med å dempe denne daglige angsten... jeg vil gi opp.. Hva er du så redd for? Anonymkode: 03748...928 0 Siter
usikker Skrevet 30. juni 2019 Forfatter Skrevet 30. juni 2019 Angsten min er ikke mot noe spesifikt. Den er generell. Hele kroppen er i full alarmberedskap. Jeg tror ofte at de fysiske ubehag som følger med angstanfall, vil gjøre slik at jeg dør.. (Pusteprobl, utgjevne hjerteslag, skjelvinger, stivhet i nakken) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.