AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 Har endelig innsett ting og det er så deilig å være ferdig med forsøk på å bli likt å få omsorg fra min side nå. Nå er det overog jeg slutter med alt av det som tidligere har vært. Så deilig!:) Heretter holder jeg meg til RL i steden for å lulle meg inn i en fantasiverden:) #villebarefådetut Anonymkode: bf5e1...0d7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har endelig innsett ting og det er så deilig å være ferdig med forsøk på å bli likt å få omsorg fra min side nå. Nå er det overog jeg slutter med alt av det som tidligere har vært. Så deilig!:) Heretter holder jeg meg til RL i steden for å lulle meg inn i en fantasiverden:) #villebarefådetut Anonymkode: bf5e1...0d7 Du må like deg selv og gi omsorg til deg selv ❤️ Ikke alltid like lett men det er mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 5 timer siden, stjernestøv skrev: Du må like deg selv og gi omsorg til deg selv ❤️ Ikke alltid like lett men det er mulig. Åssen får man det til da? 😎 stå å stryke seg sjøl på skulderen og si feiandes flotte ting? Trukke det, ass.....🙄;) Anonymkode: bf5e1...0d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 Skrevet 4. juli 2019 Jeg får da vitterlig omsorg fra samboern og det burde være nok. Skal derfor slutte med å forsøke å få omsorg her inne med å fortelle ting som folk syntes synd i meg for. Er bare det. Og det er deilig:) Anonymkode: bf5e1...0d7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Åssen får man det til da? 😎 stå å stryke seg sjøl på skulderen og si feiandes flotte ting? Trukke det, ass.....🙄 Anonymkode: bf5e1...0d7 Det kan være å ta en dusj, gå til frisøren, stelle neglene osv... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Åssen får man det til da? 😎 stå å stryke seg sjøl på skulderen og si feiandes flotte ting? Trukke det, ass.....🙄 Anonymkode: bf5e1...0d7 Slutt å være ateist. Bør være første bud. Anonymkode: 1467a...df2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å være ateist. Bør være første bud. Anonymkode: 1467a...df2 Du er sjuk. Anonymkode: bf5e1...0d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sjuk. Anonymkode: bf5e1...0d7 Det er sikkert du også siden du er her inne. Anonymkode: 1467a...df2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert du også siden du er her inne. Anonymkode: 1467a...df2 Dette er åpent forum og ikke psykiatriforum. Anonymkode: bf5e1...0d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 Skrevet 5. juli 2019 Og jeg er ikke sjuk. Har vært litt oppmerksomhetssjuk men det er over nå:) Anonymkode: bf5e1...0d7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.