Gå til innhold

Varmekabler i entre eller ikke?

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar

Jeg tenker å legge flis i entreen, siden parketten som ligger der nå er temmelig sliten. For min egen del er ikke varmekabler noe must, så jeg hadde ikke tenkt å spandere dette. Nå er det dog sannsynlig at jeg kommer til å selge i overskuelig framtid, så jeg lurer på om det vil være lønt å påkoste det likevel. Leiligheten er ellers ved god standard, utover behov for å male overflater. Bor i 2. etg., entreen er ca. 7 kvm.  

Hva tenker dere? Ville dere tenkt at flis uten kabler var bra nok om dere kom på en visning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/449421-varmekabler-i-entre-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Jeg tenker å legge flis i entreen, siden parketten som ligger der nå er temmelig sliten. For min egen del er ikke varmekabler noe must, så jeg hadde ikke tenkt å spandere dette. Nå er det dog sannsynlig at jeg kommer til å selge i overskuelig framtid, så jeg lurer på om det vil være lønt å påkoste det likevel. Leiligheten er ellers ved god standard, utover behov for å male overflater. Bor i 2. etg., entreen er ca. 7 kvm.  

Hva tenker dere? Ville dere tenkt at flis uten kabler var bra nok om dere kom på en visning?

Hadde ikke spilt noen rolle for meg.

Anonymkode: b9741...c87

12 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Jeg  tenker at varmekabler i entre er et pluss (har det selv), men det koster jo litt å legge, og jeg er i tvil om det nødvendigvis betaler seg ved salg. Tror ikke jeg ville lagt det, om jeg ikke tenkte å ha glede av det selv.

FjellOgDalar

Takk skal dere ha folkens :) Smaken er som baken sier man jo, og jeg ville vært fornøyd med gulv uten som enslig. Hadde det vært flere som tråkket ut og inn, barn med våte klær osv. ville jeg nok vært mer oppmerksom på det. Nå er jeg mest opptatt av om det er noe poeng i å bruke de pengene eller ikke med tanke på leilighetens salgsverdi/salgbarehet. Entreen er det første man ser når man kommer inn, så jeg tenker at et fint gulv i seg selv vil ha en psykologisk effekt. Om varmekabler vil forsterke dette er jeg usikker på. 

Kanskje jeg burde høre med en megler, men det er alltid interessant hva folk er opptatt av. 

Annonse

påskelilje

Jeg vikle ha sett på det som negativt dersom jeg skulle kjøpt hus og det ikke var varmekabler i gangen, særlig hvis det var nyoppusset, altså med nye fliser.  Skoene tørker mye fortere når det er varmt golv.

Min gamle far fikk ny gang i år, og han syntes det var unødvendig med varmekabler, men jeg fikk heldigvis overbevist ham 😊 Tenker han blir fornøyd til vinteren!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...