Gå til innhold

Kjæresten sa at han synes at jeg er feit

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var da voldsomt da, beklager så meget Kayia ❤️ 

Trodde det var mer unormalt enn normalt,men kanskje det er vanlig da. Og det var på ingen måte kritikk, misunner de som er sånn jeg :) 

Har forklart det noen ganger, jeg er ikke personlig berørt av kommentaren, jeg er godt fornøyd med min kropp og bryr meg nada om hva andre måtte mene om den. Men - og det er poenget mitt - prinsippet om å la være å klassifisere kropper som normale eller unormale er feil uansett størrelse, farge eller form. Man skal holde seg for god å kommentere andres kropper, punktum. :D 

Endret av Kayia

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, Kayia skrev:

Har forklart det noen ganger, jeg er ikke personlig berørt av kommentaren, jeg er godt fornøyd med min kropp og bryr meg nada om hva andre måtte mene om den. Men - og det er poenget mitt - prinsippet om å la være å klassifisere kropper som normale eller unormale er feil uansett størrelse, farge eller form. Man skal holde seg for god å kommentere andres kropper, punktum. :D 

Ok. Det er bra du er godt fornøyd med din kropp, det har du nok god grunn til og du har nok en flott kropp. 

Ja jeg er i grunn enig i det,det er jo store variasjoner i kropper og kropp er noe personlig. :) 

AnonymBruker
26 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvordan jeg ville reagert? Jeg ville vært litt overrasket over manglende folkeskikk. Det er ikke gøy å høre sånt, men det hadde ikke gått veldig inn på meg. Jeg vet hvordan jeg ser ut. 

Jeg overser som regel sånt, men hvis jeg skulle tatt igjen ville jeg heller fokusert på at det var en ufin kommentar. Det er det det handler om. Ikke at partneren er like tjukk. 

Er enig i at det mulig var dumt å fortelle han at han også har litt på kroppen. Jeg liker kroppen hans som den er. Er ikke ute etter å ha han tynnere. Synes at han har en kjempeflott kropp. For meg er han perfekt. Men dersom han nevner det igjen så skal jeg heller si at dette var en ufin kommentar istedet for å si noe om hans kropp. 

Anonymkode: 9f3e6...a8c

AnonymBruker
15 minutter siden, Kayia skrev:

Enig i at man skal holde seg for god til å kommentere andres kropp. 

Anonymkode: 9f3e6...a8c

Annonse

Gjest Gargamel
5 timer siden, Lillemus skrev:

(...) Min kjære har fått beskjed om å si fra dersom han synes jeg har lagt på meg for mye, foreløbig har han ikke sagt noe - som din så har han nok selv også. ;) 

Jeg har også et par ganger beskjed om å si fra før hun får sånn eller sånn kropp, men sist var jeg ærlig og sa nei. Det er ikke min jobb å si fra om det. Hun får passe på selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...