Gå til innhold

mitt svar om stjernestøv ble slettet på tråden"stjernestøv, hvor ble du av?"

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

hvorfor ble det svaret mitt om at jeg synsstjernestøv er kjekk og bra å ta vare på på dol, fjernet? jegbleså fornermet av at det ble fjernet, at jeg skrev tulleting innpå etterpå.

Endret av Blomsterfluen

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Er du sikker på at det var i akkurat den tråden du svarte stjernestøv? Noen ganger kan man huske feil.

Og admin har tidligere sagt at innlegg kun blir slettet om det skjer brudd på forumreglene, eller at forfatteren av et innlegg selv ber om å få det slettet. 

Nå husker ikke jeg eksakt hva du skrev, men hvis du bare skrev at stjernestøv er god å ha, så brøt du ingen forumregler. Det er derfor jeg tenker at du kanskje skrev om stjernestøv i en annen tråd. :)

AnonymBruker

Jeg forstår at du ble fornærmet. Men jeg synes det er veldig barnslig å skrive tulleting av den grunn. Det hadde vore mye bedre med å sende pm til admin. 

Anonymkode: f8747...49e

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår at du ble fornærmet. Men jeg synes det er veldig barnslig å skrive tulleting av den grunn. Det hadde vore mye bedre med å sende pm til admin. 

Anonymkode: f8747...49e

ja men admin svarer aldri.

Blomsterfluen
1 minutt siden, Surrehuggu skrev:

Er du sikker på at det var i akkurat den tråden du svarte stjernestøv? Noen ganger kan man huske feil.

Og admin har tidligere sagt at innlegg kun blir slettet om det skjer brudd på forumreglene, eller at forfatteren av et innlegg selv ber om å få det slettet. 

Nå husker ikke jeg eksakt hva du skrev, men hvis du bare skrev at stjernestøv er god å ha, så brøt du ingen forumregler. Det er derfor jeg tenker at du kanskje skrev om stjernestøv i en annen tråd. :)

jeg skrev i den tråden, on at det er godt å ha stjernestøv på dol, og at uten stjerbestøv på dol så er ikke dol den samme lenger. og jeg skrev at vi må ta vare på syjernestøv på dol.

Blomsterfluen
12 minutter siden, Surrehuggu skrev:

nå såg jeg at det jeg skrev om stjernestøv, hadde jeg visst skrevet på en annen tråd. du har rett. det var i tråden om "lurer på hva dette er?". det jeg ikke skjønner, er at om hun og andre får sånne ab svar som "du driver vel å kjenner etter vonter og lidelser" og "hypokonder" svar, så får hun og de andre støtte med at det blir svart til ab-ene, om at de var ufine og sånt. mens i mine tråder, er alle, ja ALLE enige om at jeg er både hypokonder og at jeg bare kjenner etter alt mulig i kroppen min.

Endret av Blomsterfluen

Annonse

stjernestøv
15 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg skrev i den tråden, on at det er godt å ha stjernestøv på dol, og at uten stjerbestøv på dol så er ikke dol den samme lenger. og jeg skrev at vi må ta vare på syjernestøv på dol.

Det var jo fint skrevet, takk ❤️ 

Gjest Tøffe@

Om jeg har forstått en del av stjernestøv sin kritikk av psykiatrien rett så vil jeg si at jeg deler mye av stjernestøv sin kritikk. Sånne fagnerder helt generelt bør man ikke høre for mye på. Man bør tenke mer på hva som er bra for en selv.

stjernestøv
2 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Om jeg har forstått en del av stjernestøv sin kritikk av psykiatrien rett så vil jeg si at jeg deler mye av stjernestøv sin kritikk. Sånne fagnerder helt generelt bør man ikke høre for mye på. Man bør tenke mer på hva som er bra for en selv.

Jeg mener det er mange som trenger psykiatrien og de gjør mye godt,men de kan ta feil de også og det burde det være høyde for. 

Gjest Surrehuggu
36 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

nå såg jeg at det jeg skrev om stjernestøv, hadde jeg visst skrevet på en annen tråd. du har rett. det var i tråden om "lurer på hva dette er?". det jeg ikke skjønner, er at om hun og andre får sånne ab svar som "du driver vel å kjenner etter vonter og lidelser" og "hypokonder" svar, så får hun og de andre støtte med at det blir svart til ab-ene, om at de var ufine og sånt. mens i mine tråder, er alle, ja ALLE enige om at jeg er både hypokonder og at jeg bare kjenner etter alt mulig i kroppen min.

Så bra at du fant ut av det :)

Når det gjelder det siste du skriver, så har jeg ikke lagt noe spesielt merke til det, men det er vondt om du opplever det sånn. Jeg kjenner deg ikke, og kan ikke uttale meg om du er hypokonder eller ikke. Men jeg har sett at du av og til legger ut bilder og videoer av deg selv hvor du lurer på "hva er dette". Kanskje det er derfor noen mener at du er for opptatt av ulike symptomer du måtte ha. Ikke vet jeg. 

21 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Heisann, er du sikker på at du har sendt til riktig person? Jeg får meldinger på mail og kan ikke se at jeg har fått noen henvendelse fra deg :)

Admin

Annonse

Blomsterfluen
37 minutter siden, Admin skrev:

Heisann, er du sikker på at du har sendt til riktig person? Jeg får meldinger på mail og kan ikke se at jeg har fått noen henvendelse fra deg :)

Admin

jeg sendte mail for noen år siden. men ikke nå nylig.

Thebutterfly
På 13.7.2019 den 15.59, Blomsterfluen skrev:

Har selv blitt veldig fornærmet noen ganger på forum av moderatorers valg. Men jeg velger å riste det av meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...