Gå til innhold

Kan det være mulig

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffe@

At man aldri skulle hatt medisiner og ble foreskrevet medisiner ved en glipp eller feiltagelse. Eller kan det være at psykosesymptomer " brenner ut" i noen tilfelle som spesialisten antydet med årene? Eller mindre stressbetingede levevilkår som jo ofte er for seniorer i dag?

Eller var mitt møte med denne spesialisten ikke så tilfeldig som jeg trodde.? At han var foruinntatt med hensyn på sosial bakgrunn livsaattityd , kjønn eller og at jeg var for ukritisk ganske enkelt til legevitenskapen?

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/449494-kan-det-v%C3%A6re-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu
14 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Jeg beklager om jeg tramper noen på tærne med min skrive stil eller meninger eller spørsmålstillinger. Jeg har vel følt meg mye uønsket her så jeg prøver å kanalisere energi over på noe annet i livet. Har mye å ta tak i egentlig.

Du er like velkommen her som alle andre, og her er vi flere som har mye å ta tak i 😉 Så bare vær deg selv. Så lenge man oppfører seg pent (noe du alltid gjør), så er det bare til å skrive i vei! 😊 Flott at du har begynt å bruke nick, for da vites det hvem som skriver. 👍

Endret av Surrehuggu
Gjest Tøffe@

Takk skal du ha😊 

Bare så det er sagt. Jeg ser ingen mening i noen verken mennesker eller dyr ( ville og hva vi tenker på som husdyr) som lider. Men det er ikke alltid man har så mye å stille opp med av verken kunnskap eller erfaring eller så mye å hjelpe seg med. Å lære å ta vare på seg selv er også viktig kunnskap. Synes det er så fantastisk flott at enkelte her hadde klart å dusje. Strever med sånt selv på samme måte som støvsuging o.l. Noe jeg ikke alltid har gjort. Det har ikke alltid vært slik men det vet selvsagt ikke andre om. Alle har vi vårt i dag tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...