Gå til innhold

Puuh...så varmt det er i dag også..

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
9 minutter siden, emilie321 skrev:

Idag har det vært hett.  Akkurat nå så er det 24 grader på soverommet og altfor varmt til å sove.

I dag har det vært forferdelig varmt. Liker det på sett og vis men det er litt upraktisk iblant også. 

Fortsetter under...

stjernestøv

Her er det like varmt som i går og jeg ser ikke frem til en dag med svetting og uvelhet. Men så våknet jeg med migrene og i dag, lurer på om det er varmen som gjør det og. 

Endret av stjernestøv
Gjest Gargamel

Veldig, veldig varmt her i Trøndelag. Det er over 30 grader om dagen her. Om natta blir det kjøligere, men fortsatt 26 grader inne. Det blir fuktig og klamt når den varme lufta kjøles ned. 

Må prøve å nyte det🙂 Betaler jo ellers flybilletter til syden for å oppleve sånn varme.

AnonymBruker

Det blir litt annerledes å ha sex i sånn varme. Man klarer bare å ha kontakt med én kroppsdel om gangen: En tunge, en hånd eller en penis. Blir egentlig enda mer kåt når hun ligger klar med runde bryster og mørke øyne, og man tvinges til å holde igjen på den måten.

Anonymkode: ae78b...5af

Annonse

Gjest Tøffe@
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er varm, håper dere som skaper global oppwarming skammer dere skikkelig nå :) Dere som flyr eller bruker plast eller kjører bil (inklusiv teslaer) etc 

..................... Neida.. skal ikke fly shame, leste jeg i avisa, så bare tuller :ph34r:

Anonymkode: 416f6...e98

Slik jeg tenker så er det så forferdelig mye vi ikke vet så det er veldig vanskelig å si hvem som bidrar til hva. Tenk bare når du kommer inn på et supermarked eller TV og radio forhandler. Hva vet vi egentlig om alle stoffene vi omgir oss med. Og rett som det er så har vi som samfunn " glemt" alt vi tidligere har lært. Tenk på asbest for eksempel og mange sprøytemiddel.

Jeg mener ikke at det ikke er viktig å tenke miljø. Man burde i høyere grad tenke på det når det gjelder menneskelig samkvem også synes jeg.

Mitt lille poeng er bare at det er ikke alt som er så lett.😊

Fly er jo også en kollektiv framkomstmiddel og dermed først og fremst et kollektivt ansvar slik jeg tenker.

Fly i vei sier jeg😊

Gjest Tøffe@
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er varm, håper dere som skaper global oppwarming skammer dere skikkelig nå :) Dere som flyr eller bruker plast eller kjører bil (inklusiv teslaer) etc 

..................... Neida.. skal ikke fly shame, leste jeg i avisa, så bare tuller :ph34r:

Anonymkode: 416f6...e98

Det er jo mere enn bare plastposer som er en uting mener jeg. Selv om det er ikke nok det de flyter i havene. Det er meg en gåte hvordan all plasten havner i havene våre.Det er en katastrofe og må jo være noe kollektivt som svikter først og fremst tenker nå jeg. Men jeg vet ikke. Man må bare prøve å følge med så godt man kan. Har aldri hivd en plastpose annet enn i dunken jeg. Men hvor går ferden videre for plastposen. Jeg vet ikke. Mye er vel bare hemmelig også i dag. Patenterte greier. Man kan bare lure i dag " hvor David kjøpte ølet" som de sa i " old times heigh".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...