AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er jo helt ute i tåkeheimen. Anonymkode: 1cf9c...b92 Det var stygt sagt om de i tåkeheimen. De er ikke så på viddene som dette. Anonymkode: b1b7c...cb6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 2 timer siden, stjernestøv skrev: Ok hvis du mener det så må du få mene det. Jeg antar omtrent 99,9% mener dette er skrullete. Anonymkode: 1cf9c...b92 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Skrevet 30. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar omtrent 99,9% mener dette er skrullete. Anonymkode: 1cf9c...b92 Det var faktisk ikke meningen å skrive om åndelige ting i denne tråden, bare lurte på hvordan det var å være psykotisk jeg. Ville ha svar fra folk som har peiling eller har vært psykotisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Skrevet 30. juli 2019 Eg healer som hjalp meg en gang sa "Du kan ikke skylde alt på energier". Jeg tror det var noe i det,men alt er jo energi så det er litt vanskelig å ta det inn. Hun var klok den healeren selv om jeg følte hun var streng med med meg. En gang vasket jeg hele huset i sinne pga at hun provoserte meg med det hun sa. Hun var bra for meg,skulle ønske hun kunne hjelpe meg. Hun hjalp meg gratis,men hun er pensjonist nå og vil nok ha fred. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Skrevet 30. juli 2019 Jeg tror bare ikke healingen jeg får nå hjelper like godt. 0 Siter
Janus30 Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg tror bare ikke healingen jeg får nå hjelper like godt. Det er fordi det er ren svindel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Janus30 skrev: Det er fordi det er ren svindel. Har jo tro på healing jeg,men har ikke kjent så mye til healingen. Før har jeg alltid kjent healingenergi godt,nå kjenner jeg bare andre energier og det er jo normalt. Å få healing er det beste i verden,nå kjenner jeg det bare ikke. Og ikke er jeg bedre heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 21 minutter siden, stjernestøv skrev: Eg healer som hjalp meg en gang sa "Du kan ikke skylde alt på energier". Jeg tror det var noe i det,men alt er jo energi så det er litt vanskelig å ta det inn. Hun var klok den healeren selv om jeg følte hun var streng med med meg. En gang vasket jeg hele huset i sinne pga at hun provoserte meg med det hun sa. Hun var bra for meg,skulle ønske hun kunne hjelpe meg. Hun hjalp meg gratis,men hun er pensjonist nå og vil nok ha fred. Jeg forstår bare ikke hva slags "energier" dette er, og, ikke minst, hvordan man "tar dem inn". Anonymkode: 1cf9c...b92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg tror bare ikke healingen jeg får nå hjelper like godt. Det eneste den healingen hjelper er bankkontoen til healeren. Anonymkode: 1cf9c...b92 0 Siter
Fionys Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 Tror du må fokusere mer på å gjøre, ikke bare på å tenke og føle/kjenne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Skrevet 30. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår bare ikke hva slags "energier" dette er, og, ikke minst, hvordan man "tar dem inn". Anonymkode: 1cf9c...b92 Energier fra andre folk f.eks,fra ånder,fra universet. Hvis jeg tenker på en person kjenner jeg i min kropp hvordan han har det,det er da energier jeg føler på. Noen er åpne for det,andre ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Skrevet 30. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste den healingen hjelper er bankkontoen til healeren. Anonymkode: 1cf9c...b92 Ser ut som det denne gangen dessverre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Skrevet 30. juli 2019 2 minutter siden, Fionys skrev: Tror du må fokusere mer på å gjøre, ikke bare på å tenke og føle/kjenne. Det har du helt rett i,,handling må til. Kommer til det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det har du helt rett i,,handling må til. Kommer til det. Når? Anonymkode: 515ab...8f9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Skrevet 30. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når? Anonymkode: 515ab...8f9 På fredag. Må bare visualisere først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.